Fakty o Rukim
(Spoilery!)》Jeho nedávný zájem je dělat originální jídla nebo recepty.
》Nesnáší silnou chuť jídla a pití.
》Ví, jak se jezdí na koni.
》Hovoří plynně severskými jazyky a je zběhlý v angličtině.
》Ve svém konci v TEMNÉM OSUDU Brute End, On a Yui mají syna jménem Adam. Později se Adam jeví jako Shinův syn (jelikož Shin Yui znásilnil).
》Když jeho otec zkrachoval, jeho matka utekla se svým tajným milencem a tak se otec oběsil.
》Ruki rád týrat ostatní, zejména jeho služebníky, protože byl aristokrat (šlechtic). Poté dostal chuti jeho vlastní medicíny, když jeho rodina zkrachovala a poté jej služebnictvo zbilo všemi krutými způsoby.
》Navzdory své klidné povaze, stěží skrývá pocity brutality
》V sirotčinci s ním bylo špatně zacházeno a to hlavně ze strany dětí, protože býval aristokrat se špatným přístupem k lidem.
》Jeho jedinými přáteli byli Kou, Yuma, a Azusa. +Vymyslel plán na útěk, který byl úspěšný.
》Dokáže manipulovat s lidmi, aniž by si přitom 'ušpinil ruce'.
》Ayato má tendenci ho zesměšňovat jeho intelektuálním chování (třeba že je šprt XD atd... No prostě jak se nadává chytrákům)
》Ruki, po hrozném incidentu jeho otce a útěku matky, zůstal ve svém rodinném domě ještě nějakou dobu v naději, že se jeho matka vrátí (dokonce uvažoval, jak jeho matka řekne, že ho miluje, ale později byl incidentem ovlivněn a ztratil tak důvěru k ženám a schopnost milovat), než se vzdal a musela žít na ulici, zesměšňovali jej jiní šlechtici. Skončil v sirotčinci, kde byl šikanován ostatními dětmi a domovníky, protože byl bývalý aristokrat se špatný přístupem.
》Při společném útěku ze sirotčince s Kouem, Yumou a Azusou sice nebyl Ruki postřelen, ale jako trest za pokus utéci byl označen na zádech jako hospodářské zvíře / dobytek.
AHOJKY :** Takže další fakty jsou tady ^^ Rukiho mám osobně ráda a určitě se mu chci víc věnovat. ^^
Příště pro vás mám připravené další recenze ^w^
Do komentářů pište, jaké chcete další fakty ;)
ČTEŠ
Diabolik Lovers 4EVER
Random!!!!SPOILERS!!!! >FaktyRecenzeProblémyZajímavosti< ♡♡♡♡No prostě vše o Diabolik Lovers♡♡♡♡