♡ Recenze ♡

438 38 7
                                    

RECENZE

Tak... zde vám představím své dvě srdcovky, na kterých jsem prostě závislá a každičký den čekám na pokračování... však vy víte jaké to je ;)... Samozřejmě, že mám takových víc, ale o těch někdy příště ^^

(Jsou zde nějaké spoilery!)

Takže jdeme na to ^^...




1. Diabolik Lovers- Ta, co spadla z NEBE

Miluju styl psaní této autorky. Její úžasný popis detailů je až dechberoucí.

Co se týče kapitol, tak gramatika je naprosto super a dlouhé kapči ♡♡♡ Prostě FF na míru pro mě 😍😍😍
Charakter hlavní hrdinky, která je nejspíš andělem, je naprosto kawaii a úplně... awww ^w^ Je opravdu zajímavé, jak se postupně učí různým věcem, které na tomto světě vidí pravděpodobně poprvé, jako je například otevření dveří ^w^... ;)
Charaktery našich oblíbených miláčků sedí, za což jsem opravdu vděčná... hlavně za Kanatovo povídání s medvídkem ♡♡♡, jelikož jak už jsem někdy říkala, je těžké najít takovou FF, kde by opravdu vlastnosti kluků seděly.
Doporučuji všem milovníkům Sakamaki bratrů a milovníkům andělů, jelikož tyto dvě věci dohromady... jsou prostě awwww ^w^ Nepotřebujete při tom nějak přemýšlet, je to pohodový příběh, který vás hezky vtáhne do děje.
Jak už jsem říkala... autorka moc krásně píše, čehož si také moc cením ♡♡♡ Těší mě také to, že zařídila i nějakou tu komunikaci mezi bratry, která je reálná. :) Příběh je zatím na začátku, ale věřím, že děj se bude čím dál prohlubovat a přeji autorce v psaní hodně štěstí ^^




2. Diabolik Lovers- Začarované ovoce

Na této už dost rozepsané povídce mě nejvíce zaujal hluboký příběh postav, který vám stále otvírá nová tajemství. U této FF je nutné se nad nějakými věcmi pozastavit, jelikož tady musíte přemýšlet a v hlavě si uspořádat 'fakty' (jakožto faktový milovník, miluju!!!).

Kapitoly jsou dlouhé a gramatika je taktéž super ^^. Charaktery úžasně sedí, za což jsem, jak už jsem předtím psala, moc vděčná XD.
Příběh ze začátku působí tak nevinně... Ale postupem času zjišťujete věci, o kterých by jste se ani nedomnívali.
Co se týče nových charakterů, tak ty se mi hlavně zalíbily, jelikož každý z nich je opravdu jiný... však poznáte sami. Jen to pouze nalíčím, pokud si však příběh chcete přečíst a chcete si sami o nich udělat vlastní obrázek, tak následující odstavec přeskočte...

(Pozor!!!SPOILERS!!!)

Začneme u Christiana... Tak tento týpek mi je ale kurňa nesympatický. XD Jestli jsou tu nějací čtenáři tohoto příběhu, tak by mi to jistě potvrdili. XD
Celkově mi přijde divný, jelikož něco tají... mám tolik teorií XD, ale nechám se překvapit autorkou.
Dále zde máme Sofii... Přijde mi milá, ale bránit se teda umí XD Avšak nechápu její vztah k její mladší sestře Izabell :/ Cítím v tom jakousi souvislost, ale o tom se přesvědčte sami XD.
Izabell... tak to je jedna velká neznámá a velice emočně založená postava. V některých situacích ji chápu, ale v některých jí zase vůbec nerozumím. Má to opravdu dost těžké. Je mi ji líto, jelikož co tam prožívá jak mezi Sakamaki bratry tak i s Christianem je opravdu hrozné O_O. Každopádně má vážně hluboký příběh a opravdu je zde potřeba přemýšlet, což je můj šálek čaje XD... (taky jste si vzpomněli na Reijiho? XD)
Objeví se zde i bratři Mukami, kteří mají zde taky velkou převahu.
Doporučuji všem milovníkům jak Sakamaki tak i Mukami rodiny. Také je to pro ty, co mají rádi zajímavé a tajemné počteníčko, co vás neustále překvapuje, jelikož autorka má pořád esa v rukávu XD. Jinak krásný hluboký příběh ♡♡


AHOJKY ^w^... Tak... máme tady dvě recenze :D. Líbily se? Mám v recenzích pokračovat?

Srdcovek o DL mám víc a bude mi ctí vám všechny přestavit ^^ XD

Každopádně mi pište do komentářů nějaké příběhy o DL, na které bych mohla udělat recenzi ^^. Máte také nějakou tu svou srdcovku jako já? XD

(Omlouvám se za mou gramatiku^^)

Btw.... příště mám pro vás nachystané Shuovi konce ze hry ;)

Diabolik Lovers 4EVERKde žijí příběhy. Začni objevovat