☆Fakty o Shinovi Tsukinami☆
(Tyto fakty jsou jak z her, taky i z mangy a budoucí řady v anime... bohužel nedokážu napsat konkrétně kde, za což se omlouvám..)
1.Jeho oblíbené jídlo jsou všechny druhy ořechů.
2.Miluje dlouhé koupele a když dlouhé, tak sakra dlouhé. (Často má raději když je v ní ve vlčí podobě) KAWAII :333
3. Má staršího bratra Carla, kterého respektuje a dělá vše, co mu přikáže, ale nehodlá stále zůstávat v jeho stínu...
4.Zatímco jeho bratr všechno první promyslí, Shin jde do všeho po hlavě a zbrkle.
5.Přezdívá bratra ,,Nii-sah",v překladu bratr. (Nečekaně :D)
6.Za normálních okolností je zdvořilý, ale když ztratí nervy, jeho slova se obrátí v sadistické a často obsahují zraňující nebo necitelné poznámky
7.Je velký sadista (Tak to asi všichni v DL XD)
8.Používá Yui jako Louskáček, (rozbití skořápky vlašských ořechů se zuby), ale pak ji zesměšňuje a říká jí, že by nic, co bylo v jiných ústech nejedl. (Ty ty ty Shine :D)
9.Znásilnil Yui a poté se jí narodil syn (Taky jsem čuměla O_o)
10. Shina těší mučení nebo ponížení Yui. Má rád, když se cítí trapně.
11.Shin je velmi pyšný a narcistický. Věří, že je silnější, než ve skutečnosti.
12.Dokáže se proměnit ve vlka, orla, hada a nebo v netopýra, ale dává přednost vlčí podobě.
Tak to by bylo všechno. Shin patří mezi mé oblíbené postavy jak ve hře tak i v anime a manze, i když má dost špatných vlastností. Ale mě přijde prostě roztomilý :333 A vám?
Jaký fakt vás dostal? A o kom chcete další fakty??? :333
ČTEŠ
Diabolik Lovers 4EVER
De Todo!!!!SPOILERS!!!! >FaktyRecenzeProblémyZajímavosti< ♡♡♡♡No prostě vše o Diabolik Lovers♡♡♡♡