♡ Subaru ♡

580 58 14
                                    

Fakty o Subarovi
(Spoilery!)

》Subaru nemá žádné kamarády ve škole, což znamená, že je to samotář.

》Nemá oblíbené jídlo nebo nějaké koníčky.

》Shu je jeho oblíbený bratr.

》Má rád Kanatův zpěv.

》Je incestní dítě. (Jeho matku svedl její bratranec- KarlHeinz)

》Jako jeden z mála bratrů spí v rakvi

》Když se rozzlobý, ničí věci kolem

》Je tsundere a za to ho často škádlí Laito

》Je do-S (extrémní sadista), ale přesto může být v některých případech sladký

》Jeho matka Christa ho popsal jako mírného chlapce, i když byla hlavním důvodem pro jeho příšerné dětství a později pro jeho nedostatek důvěry u žen. On sám se považuje za špinavého a ignoranta, protože se jeho duševně nemocná matka k němu chovala zvláštně a někdy k němu chovala i obrovskou nenávist (Buď se ho pokoušela zabít a nebo ho prosila, aby zabil on ji).

》Subaru dal Yui nůž jen proto, aby ho zabila a pak řekl, že když to nedokáže udělat, měla by spáchat sebevraždu.

》Christa začne nenávidět Subarua ještě předtím, než se narodí jako něco nečistého, něco, co jí zničí její krásu. (Chudáček T~T)

》Christa (matka) jej volá "špinavá ohavnost" a požádá ho, aby ji zabít, a dokonce se ho snažila poškozovat. + mu dala stříbrný nůž, aby mohl zabíjet upíry.

》Vyrůstal s myslí, že je špinavý a nežádoucí.

》Zpočátku si myslel, že je to VŠECHNO Karlheinzova vina, ale když se Subaru snažil uchránil Christu (matku), udeřila ho a padla do Karlova objetí, což Subarua šokovalo a chudé dítě nechala s obrovskými problémy související s důvěrou vůči ženám. Pak si začal myslet, že to všechno je jeho vina a měl za to, že je jediný, koho jeho matka nenávidí. Nikdo ho nepodporoval a neříkal mu, že to není jeho vina a proto si myslí, že je to opravdu pravda... že opravdu za všechno může jen on.

》Jednou Subaru rozbil sochu svého otce a byl za trest hozen do oceánu.

》Subaru nemá blízko k některému ze svých bratrů, ale říká, že Kanato má pěkný hlas a škádlí ho kvůli jeho výšce. (Jujky :333 ale tohle prostě do anime nedaj -_- Štve mě to...)

》V jednom ze zakončení ve hře Christa nutí Subarua, aby ji zabil a on to nakonec udělá.

》Subaru sní o tom, aby byl ten, kdo zabije jedno dne KarlHeinze.

Achhh

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Achhh... O Subatovi se mi píše těžce... Je mi ho tak líto (T~T)
Jinak patří mezi mé oblíbené charaktery ♡♡♡

Tak lidičky... Já jdu číst jednu úžasnou FF na DL ♡o♡... Úplně má droga XD

BTW pište do komentářů typy na nějaké ty FF na DL, jelikož recenze se rychle blíží ;)

O kom chcete fakty příště? ^^

Diabolik Lovers 4EVERKde žijí příběhy. Začni objevovat