Ještě než zveřejním recenze, tak tu mám pro vás pár částí a konec z DL hry a to hlavně ze strany Laita ^^. takže SPOILERS!
Jdeme na to...
》První den, když Yui přišla mezi upíry, řekl Shu, že ji nesmí zabít. (To si určitě pamatujeme i z anime). Ve hře se Laito olizoval nad Yui a kdyby jej Shu nezastavil právě touto větou, pravděpodobně by ji zabil. Nicméně Yui JEČELA! Na což hned všichni zareagují, což znamená, že aspoň ve hře má možná nějaký ten PUD SEBEZÁCHOVY XDDD.
》V prologu: Yui se snaží spát, ale je přerušena bratry, kteří jsou v kuchyni, protože Ayato je všechny obviňuje, že mu jí jeho takoyaki. Snaží se zablokovat hluk, ale nemůže a pak se diví, jestli tak nezrálí kluci můžou být opravdu upíři. Náhle se odnikud objeví v jejím pokoji Laito a zdá se, že jí četl myšlenky, což není ještě prokázáno. Nakonec jí řekne o tom, že musí jít do večerní školy, takže nemá smysl spát a pak pokračuje v sexuálním obtěžování. (O_o.... Prostě náš Laito XD)
》Yui je v koupelně a dává si rychlou vanu. Odněkud vyskočí Laito a rozhodne se vykoupat s ní. Yui chce Laita dostat ven a ptá se, proč se nemůže koupat ve své vlastní vaně. Laito říká, že nechce a nahle jí políbí, ona se však brání a kousne jej do rtů, které začnou krvácet. Laito chce aby olízla jeho krev a nutí ji, poté se jí však zeptá na otázku, zda si myslí, že pití upíří krve ji promění v upíra. Yui odpoví ne, a že pití krve je něco příšerného. Laito ji chce sát neustále, dokud nebude napokraji smrti, aby si pak rozmyslela, zda se napije nebo ne (jestli si zachrání život). Rozhodne se však počkat pár dní a stále bude sát její krev, aby jí ukázal hrozné věci (+moc se na to těší).
》Yui upravuje růže mimo svou ložnici, náhle se zjeví Laito a ptá se, jestli jsou pro něj. Yui odpoví, že je chce dát do vázy a odnést do svého pokoje. Laito chytne květiny a dodá jim něco, díky čemuž vydrží déle. Náhle přichází Ayato říci Yui a Laitovi, že je připravena večeře...
》Zatímco Yui pije její brusinkový džus (od Reijiho XD) a je zpět ve svém pokoji, Laito se zase z ničeho nic zjeví a strčí ji na postel. Yui se pokouší jej odstrčit, ale Laito ji pevně popadne a pak jí sundá tričko, přičemž pije její krev na jejím hrudníku. Kanato přichází do Yuijina pokoje...vidí je na posteli a začne na ně řvát. Laito mu pak zavře dveře před nosem a pokračuje s tělem Yui. (Chudák Kanato XD... vždycky někoho přeruší v té nesprávné chvilce XD)
》Takže tady je Laitův konec z 1.série ^^ Přeji příjemné počtení, jelikož je to opravdu dlouhé O_o....
Konec
Diabolik Lovers VANDEAD CARNEVAL
Kapitola 1
Prolog končí a Yui (aneb ty) si vybral Laita. Jejich scéna začíná v parku, kde jí okamžitě začíná svádět. Mezitím si v hlavě bratři Sakamaki pokládají otázku, proč si vybrala právě ho, jelikož je nejnebezpečnější upír ze všech, který ji bude doprovázet po celém KARNEVALU. Subaru se jí dokonce ptal, zda jí Laito nedal nějaký jed, který by vysvětlal to rozhodnutí.
Na konci Laito vleče Yui od svých bratrů a oba míří do sídla. Laito to odůvodní tak, že řekne, že cestou do sídla se ta velkolepá událost (karneval) musí královně ukázat na velkém, přeplněném místě (ulice). Po cestě ji škádlí tím, že ji volá ‚královna Bitch' (XD).
Každopádně..., když ji vezme do opuštěné uličky, kde už někdo je, najednou jí táhne zpátky na hlavní ulici (není dokázáno, co chtěl v uličce dělat XD), aby viděla festival před odchodem do sídla. (Zdá se, že ten někdo je služka, která dříve pro ně pracoval. Yui opustí scénu a Laito říká ženě: „ Našel jsem tě. „-ale to už je vedlejší...)
ČTEŠ
Diabolik Lovers 4EVER
Diversos!!!!SPOILERS!!!! >FaktyRecenzeProblémyZajímavosti< ♡♡♡♡No prostě vše o Diabolik Lovers♡♡♡♡