♡ Reiji ♡

588 54 12
                                    

Fakty o Reijim
(Spoilery!)

》Umí dobře hrát šachy

》Reiji znamená "zdvořilé dítě".

》Umí hrát na klavír.

》Umí velmi dobře vařit.

》Hovoří plynně německy.

》Pije jedovatý čaj.

》Je vášnivý čtenář.

》Laito mu říká "odpudivá osoba" a Cordelie "můj dráhy".

》Ve hře je Reiji mnohem přátelštější a usměvavější než v anime

》Cení si pravidla a požaduje, aby je všichni následovali, ale sám vytváří mnoho podivných pravidel.

》Přesto jak je přísný a dbá na pravidla, což můžete na něm vidět, má nějaký smysl pro humor (i když suchý :D)

》Jeho matka Beatrix, která vždy dávala ohledy spíš na svého prvorozeného syna Shua, ho jen párkrát povzbudila tak, že mu jeden den řekla, aby se stal lepším služebníkem pro svého prvorozeného syna až zdědí trůn. (Chudák T~T)

》Zatímco Shu nenáviděli pozornost, která mu byla neustále dávána, Reiji po ní toužil, což ho vedlo k tomu, aby vypálil celou lidskou vesnici a zabití Shuova lidského přítele, Edgara. Zabil jej ve snaze zapůsobit a pomáhat jeho matce, která by měla potrestat Shua, avšak tomu se dostává ještě víc pozornosti než před incidentem, jelikož je víc uzavřený.

》Reiji nakonec najal Seijiho (otece Yui), lovce upírů, aby Beatrix zabil v domnění, že ho jeho matka nakonec zohlední, i když ji na jednu stranu nenáviděl. A to se také stalo. Její poslední slova byla, že je ráda, že ji zabil právě on. (Pro upíry je zabití "protivníka" považováno za známku, že se stane dospělý, ale především je symbolem konečné lásky.)

》Reiji se snažil najít způsob, jak matku vzkřísit. Chtěl jí zabít takovým způsobem, který by zapříčinil její nesnesitelné utrpení jeho vlastní rukou.

》Pro Reijiho je největší kompliment, který může "roztavit" jeho srdce, třeba to, když jej srovnáte s jeho otcem.

》V dětství Reiji, dostala dárek od KarlHeinze= kapesní hodinky.

Takže další fakty jsou na světě ♡♡♡ Reijiho obdivuju v tom, jak dokáže bratry držet na uzdě XDJinak víc se mi tedy líbí ve hře, jelikož se tam víc usmívá a je milejší ♡♡♡♡♡Doufám, že se líbily a do komentářů napište, co byste chtěli příště ;)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Takže další fakty jsou na světě ♡♡♡ Reijiho obdivuju v tom, jak dokáže bratry držet na uzdě XD
Jinak víc se mi tedy líbí ve hře, jelikož se tam víc usmívá a je milejší ♡♡♡♡♡
Doufám, že se líbily a do komentářů napište, co byste chtěli příště ;)

》DALŠÍ FAKTY?《
》RECENZE?《
》A)B)C)...?《
》PROBLÉMY MILOVNÍKŮ?《

Diabolik Lovers 4EVERKde žijí příběhy. Začni objevovat