Konce Shua
(Spoilery)Šťastné Ukončení
Shu a Yui se rozhodnou opustit upíry a žít jinde. Potřebuje její krev, takže má v plánu jít někam bez dalších upírů, aby neexistovalo riziko, že někoho z nich s Yui přistihne. Shu se rozhodne prodat starý náhrdelník jeho matky, který má velkou hodnotu, a poté žijí šťastně v lese.
Upíří Ukončení
Reiji zešílí žárlivostí na Shua, tak rozhodne, že jediný způsob, jak vyřešit tento problém je zabít Yui, a tak běží za ní s mečem. Ošklivě ji bodne... Shu začne hledat umírájící Yui a právě v té chvíli Reiji říká Shuovi, že to on zapálil Edgarovu vesnici. Shu se rozhněvá a zabije Reijiho, poté volá na Yui ale marně. Najednou slyší její srdeční tep a tak ji najde. Dá ji trochu své krve a oživí ji - probudí se jako upírka. O rok později se Shu stává upíří král a zabije svého otce i strýce. Ostatní bratři se rozhodnou jít proti němu.
Brutalní Ukončení
Shu našel Reijiho deník z doby před 10 lety, kde píše, že on je ten, který vypálil Edgarovu vesnici. Poté se oba střetnou na balkoně, aby spolu bojovali s mečem. Přestože Shu bodne Reijiho, Yui běží k Shuovi a ptá se, jestli je v pořádku, což je. Shu jí řekne, že je hrozné, jak pravě před ním umírá určitá osoba (Reiji) a ona se chová, jakoby nic. Yui řekne, že má obavy jen o něj, o nikoho jiného. Právě v té chvíli, když Shu mu přestane věnovat pozornost, Reijimu se podaří vstát a Shua zabít, oba zemřou. Další čtyři bratři se rozhodnou sdílet Yui mezi sebou a před odjezdem do školy jí Laito řekne, aby uklidila mrtvoly a zanechá Yui samotnou, ta pláče v zoufalství nad Shuovým tělem.
Tak tady máme konce z hry DL TEMNÝ SVATEBNÍ... Já vím... To poslední :"""(...... CHUDÁČEK náš T~T..... Nicméně, příště dám konce z VÍCE KRVE ^^
+O kom byste chtěli fakty?^^
ČTEŠ
Diabolik Lovers 4EVER
Random!!!!SPOILERS!!!! >FaktyRecenzeProblémyZajímavosti< ♡♡♡♡No prostě vše o Diabolik Lovers♡♡♡♡