Ahoj lidičky

191 16 1
                                    

Dneska bych zde nechtěla mluvit tak úplně o DL, ale dát pár odkazů na jiné příběhy od jednoho úžasného člověka... ❤️

[ Rozhodla jsem se rozjet nový příběh o faktech z anime Free! a mám v plánu i o dalších anime/hrách s kluky (např. jako je třeba Amnesia, Mystic Messenger, Yarichinbitch club, Kuroku ni basket, Dramatical Murder atd...) Je jich opravdu moc xD

JENŽE DNES CHCI DÁT VELKOU REKLAMU JEDNÉ ÚŽASNÉ HOLČINĚ ^w^

Chci zde hlavně doporučit její nejnovější příběh, který se mi vbloudil na stránku a do kterého zatáhla i čtenáře xD. Jde o mou oblíbenou autorku/kámojdu HiremikoChan s příběhem The Arcana. ❤️ Myslím, že je to úžasně vymyšlené (jakožto milovník napětí) a podle toho, co jsem z ní dostala, to bude ještě zajímavé xD Jednoduše se jedná o velmi poutavý příběh pro lidi s žaludkem (i když tvé Eat you up je v tomhle mnohem horší aka lepší xD) ... Jenže nejvíce ti na tom žeru to, že v každé kapitole hlasujete, jak se daná postava rozhodne 👌 (Chtěla jsem napsat něco podobného s DL, ale na to máme ještě čas ^w^)

Dále bych zde chtěla upozornit na její super příběhy jako jsou... Jak (ne)balit dívky - nejúžasnější fanfikce na DL a myslím, že úžasně sedí charaktery... Také Eat you up, které už má i svoje fan page XD Nevím jestli tady jsou takový čtenáři, ale řekneme, že je to dost psycho... Spojení šílenství, kanibalismu, mafie, hackrů, yaoi i yuri a tohohle všeho do dokonalé kupy! Vážně to stojí za to!

Jednoduše u ní najdete úplně všechno a je nutné dát follow.. ^w^ Dále vás nebudu zdržovat a raději se pustím do psaní mé ff xD

Jinak Hire, neděkuj xD zasloužíš si to stejně jako Subarua ❤️ A nezapomeň už ty příběhy dopsat sakryš! Jak mám vydávat kapči já, když nemám svou drogu?

Pozdrav Kukiho a buď pořad takový yandere/tsundere šílenec xD

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 02, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Diabolik Lovers 4EVERKde žijí příběhy. Začni objevovat