♡ DL Fans ♡

479 41 47
                                    

O.K.

Tak máme tady zase nějaké to A)B)C)... aneb 1)2)3)... 😂😂😂

Takže... Kdybyste byli hrdinkou DL... jakou cestu byste si zvolili? Jak byste si jí představovali?
|
V

Je společná večeře u Mukamů. Samozřejmě, že se jí z neznámého důvodu (si domyslíte, že?😉) zúčastní i rodina Sakamaki. Probíhá docela v klidu, když v tom se na vás podívá Laito s usměvem a přiblíží se k vaším ústům se soutem jídla na jeho vydličce.
,,Aaaa,"řekne a naznačí vám, abyste otevřela pusu...

1) Poslušně tak udělám a pousměju se také. ,,Mňam,"dodám.

2) Sice pusu neotevřu, ale zčervenám s úsměvem...

3) ,,CO, DĚLÁŠ?"zeptám se nechápavě a věnuji se dál svému jídlu.

4) Můj pohled zamíří k Reijimu, který okamžitě Laita napomene.
,,Laito, přestaň *vaše jméno* obtěžovat!" Poděkuji mu vděčným pohledem.

5) Kanato se z druhé strany na mě usměje a taktéž mi nabídne sousto. Vyberu si to jeho a jemně se na něj pousměju.

6) ,,Nejsi tady doma, tak se prosímtě chovej slušně,"napomene jej Ruki a matným pohledem se na něj usměju.

7) Podrážděný Subaru skoro vyskočí od stolu a sykne: ,,Už s tím přestaň!"

8) ,,*vaše jméno*?"podívá se na mě Azusa, který stejně tak jako já dojedl. ,,Jdeš... se mnou?"
Usměju se a následují jej, přičemž ignoruji Laita.

9) ,,Grrr... Prestaň s tím!"dodá rozzuřený Yuma.

10) ,,Hah,"zasměje se Kou. ,,Nechceš raději ode mě, M-Neko-Chan?"mrkne na mě, a i když chtěl poslední sousto sníst, nabídne mi ho.

11) ,,H?! Nech Chichinashi být! To můžu jen já!"namítne žárlivý Ayato s vytočeným tónem hlasu.

12) Podívám se s pohledem SOS na kohokoliv z přítomných a počkám co se bude dít dál...

13) Shu položí příbor na talíř tak, aby to všichni slyšeli (XD) a probodává Laita pohledem. ,,Tss... To je otrava,"pronese žárlivě.


Čauky^^

Jo jo vím... spoustu z těchto věcí by se určitě nestalo... třeba... Aby něco Kouovi zbylo z jídla XDD a ještě se dělil :D... Ale celkově by se hrdinky asi nezastali XD... No co... Viděla jsem něco podobného na anglickém kvízu s DL a prostě jsem to sem dát musela XD, i když mi to trochu rve oči (jo rve mi to oči XD), ale něco je fakt sladké ^*^, i když nepravdivé :(.

Těším se na vaše odpovědi v komentářích ^^

(RECENZE jsou na cestě ;))

(RECENZE jsou na cestě ;))

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Diabolik Lovers 4EVERKde žijí příběhy. Začni objevovat