♡ DL Fans ♡

430 41 52
                                    

Ahojky všichni ^^
Jak jste se dnes měli?

Dneska jsem si pro vás připravila nějaké to a)b)c) XDDD (Btw pouze pro dívky, ale kluci tu asi žádní nejsou XD ) +(je možné, že se ani v jednom neuvidíte...)

Kdyby jste si měli vybrat, jakou postavou byste měli v DL být, která by to z těchto byla?

a) Jsem spíše plachý člověk. Možná bych se od Yui moc nelišila, ale určitě bych se před upíry bránila.

b) Lovkyně upírů. Jsem takový tsundere typ, který se jen tak lehko nedá. Jen by si něco zkusili a...

c) Byla bych spíše poddajný typ. Stydím se a hlavně jsem strašpytel. Udělala bych vše, aby mi neublížili.

d) Asi bych byla ten pohodový typ. Pokud mě nebudou štvát, nebudu štvát já je. Dělala bych si prostě své věci a bylo by mi jedno, co se kolem děje. Možná bych si rozuměla s Shuem?

e) Hoho... Jsem taková dívčí napodobenina Laita >×<... (Myslím, že k tomuto nic dále psát nemusím XDDDD)

f) Byla bych takový ten psychopatek s panenkou či jinou potvůrkou. Možná masochysta, možná sadista... Stálý úsměv, červené tvářičky... Těžko říci, zda bych byla na ně hodná či pravý opak.

g) Taková ta milá holčina, co se snaží všem vyjít vstříc. ^^ Nevadilo by, kdybych byla například křesťankou. Neuměla bych se bránit. :(

h) 100% bych byla hodně žíznivá upírka, které nevadí upíří krev.

i) Ta ztracená duše, co by bloudila jako bílá paní po sídle a na nikoho ani nepromluvila.

j) Jsem velice emočně založená osoba. Byla bych spíše melancholik držící se zpátky...


Ps: příště plánují nějaké ty odpovědi na otázky, takže jestli nějaké máte, pište do komentářů. ;) Můžou být jak na mě, tak i o DL ♡ a mých oblíbených FF ♡ nebo o mých neoblíbených FF :(

Diabolik Lovers 4EVERKde žijí příběhy. Začni objevovat