MEDEDELING (belangrijk!)

44 3 5
                                    

Hey, zoals jullie gemerkt hebben, is er al heel lang geen nieuw deel online gekomen. Dit komt omdat ik het eerst superdruk had met school. In Januari ben ik begonnen met deel 11 te schrijven, maar werd al gauw inspiratieloos. In Februari wilde ik weer verder gaan schrijven, maar ook dat is er niet van gekomen. Dit komt mede omdat Lex, die ook een rol speelt in dit boek, overleden is op 4 Februari.

Voor degenen die het nog niet helemaal snappen:

Simone, Nicky en ik (Anouk) zijn in het echt ook drie beste vriendinnen met een passie voor paarden. Nicky heeft in real life een bonte verzorgshet genaamd Max. Aangezien ze daar natuurlijk niet op kan rijden, hebben we Max veranderd in een Tinker in dit boek. Karesha is een verzonnen paard. Ik (Anouk) wil later zelf graag een Arabische schimmelmerrie die ik Karesha wil noemen, dus vandaar.

Lex was dus ook een echt paard. De foto die bij het voorsteldeel staat bij Lex, is ook echt een foto die Simone en ik van Lex hebben gemaakt in het weiland op ons manege. Aangezien hij dus overleden is 4 Februari, heb ik niet meer verder geschreven vanwege het verlies van Lex. Omdat ik toen emotioneel nog te onstabiel was om over Lex te schrijven voor dit boek, heb ik dus niet meer verder geschreven. We missen hem nog steeds, en dat zal ook altijd zo blijven. Maar in dit boek zal hij er gewoon nog levend zijn.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.

Ik ben bezig met het maken van een nieuwe cover en deel 11 zal zo snel mogelijk gepubliceerd worden!

Bedankt voor jullie begrip.

FreeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu