Abim kaşlarını çattı. Bana baktı. Bilmemezlikten gelip "Ne oldu?" Diye sordum. Abim de bana yaklaştı ve yüzünü buruşturup "Asal'ın tuvaleti gelmiş." Dedi.
"Benden ne istiyorsun?"
"Git kuzenine bak. Ben mi yaptırayım?" Yüz mimikleri o kadar komikti ki. İnanamıyormuş gibi gözlerini açmıştı.
"Sanki senin kuzenin değil. Ben nasıl yaptırayım." Acımış olacak ki Eylül gülerek araya girdi.
"Tamam ben yaptırırım. Hadi siz yer kapın." Koşarak plaj çantamı aldım. Havuz kısmına girdim. Aqua parka yakın olan kısımdan yer kaptım ve abimle benim havlumu şezlonga serdim. Annemlerle teyzemler de arkamızdan gelip kendi havlularını serdiler. Abime döndüm ve telefonu çantadan çıkardım. Sallayıp ona gösterdim. "Selfie yapalım mı?" Baygın baygın baktıktan sonra kafasını salladı. Telefonu uzatıp "Sen çek arkadan güzel çıkıyorum." Dedim. Gözlerini devirse de elimden alıp öne doğru uzattı. Onu kolundan tutup arka plan Aqua park olasıya döndürdüm. O oflarken ben de mızmızlanma dedim. Poz verip çekindik.
Çektikten sonra bana uzattı. Uzun süre inceledim. En son ellerim çırpıp "Ay çok güzel olmuş" dedim ve paylaştım.
"Bu adama bütün kızlar yavşamak zorunda mı? Hayır yani yakışıklı da ben mi farketmedim?"
Durumu yazıp attıktan sonra kıkırdadım. Abim de gelen bildirim sesiyle telefona baktı. Durumu okuduktan sonra tekrardan kaşlarını çatarak bana baktı. Allah aşkına senin kaşların düzelmeyecek mi? "Çarpılacaksın kızım. Benim gibi abiyi nerde gördün?" Koluna girdim. "Haklısın abicim. Senin gibi öküz bir abiyi hiçbir yerde görmedim." Ters ters bakınca Şirince sırıtıp "Hadi abicim havuza girelim." Dedim. Abimin suyuna gitmek bu sıralar en iyi seçenekti. Pareonun arkadaki bağını çözüp üzerimden çıkardım. Önden yürümeye başladım. Abimden dolayı rahatsız oluyordum. Avını arayan Aslan gibi kim bakıyor diye bakınıyordu biliyordum çünkü.
Abim kolumdan tutup nedensizce bana sarıldı. Şaşkın bakışlarım arasında saçımdan öptü ve benden ayrıldı. "Neden sarıldın?" Dedim suratına bakıp. Arkamı döndürüp sırtımda geçen haftadan kalan yaralara dokundu. Morarıklığı geçmiş sarılıklığı kalmıştı ama hala acıyordu. Bu sebeple dokununca inledim. "Özür dilerim." Dedi yaraları kastederek. Yine ona dönüp tekrar sarıldım. "Önemli değil." Sonra ortamı değiştirdim. "Ben kaydıraklara gitmek istiyorum." Beraber kaydıraklara gittik.
******
Çok dik bir kaydırak vardı. Abim binmek istiyordu ama ben binmem diye diretiyordum.
"İyi o zaman ben buna bineyim sen yandakine bin." Kafamla onayladım. Rahatlayarak kaydırağa doğru ilerledim. Tam abimin dediği dik kaydırağın önünden geçerken "Gerçekten çok safsın!" Diyip beni dik kaydırağa itmeye başladı. "Ya abi bırak beni gitmeyeceğim." Diye yalvarsam da beni itmeye devam etti. "Yok öyle yağ mağ. Anca beraber kanca beraber" Dedi ve beni kaydırağa oturttu. Arkamdan da o oturdu ve bacaklarını iki yanıma koyup eliyle belimi sardı. "Hazır mısın?" Dedi.
"Hayır! Valla hazır değilim. Abi lütfen ya dedim"
"Bana güveniyor musun?" Dedi gülerek.
"Bu konuda hayır!" Dedim.
"Kusura bakma Öykü! Su sesinden sesin gelmiyor. Ne dedin?" Bilerek yapıyordu.
"Bu konuda sana güvenmi- Aaaaa" Cümlemi bölen şey abimin kendisini ittiğinden dolayı kaymaya başladığımız için attığım çığlıklardı. Kayarken sıkıca abimin belimi saran ellerine tutundum.
Suya indiğimizde hemen yüzeye çıkıp abime vurdum. "Mal mısın ya!?" Hala gülüyordu. Bu sefer gittim sarıldım ve bacaklarımı beline doladım. Sakinleştikten sonra ayrıldım. Suratına baktıktan sonra güldüm ve...
"Hadi tekrar yapalım."
----
Eveeet! Ben geldim yine! Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi bana bildirir misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Öykümüz
Любовные романыNOT: ABİ AŞK İLİŞKİSİ DEĞİLDİR. Benim abimde herkes gibi. Eteğimin boyuna karışır. Sevgilime karışır. Karışmak ne kelime. Nefret eder. Ama olay bana gelince, kıyamaz. Her ne kadar kızsam da... Seviyorum işte... Beni korumak için yapıyor, biliyoru...