Sabah uyandığımda her zamanki gibi abim telefonla uğraşıyordu. Birimiz uyanmadan diğerimiz gidemez diye anlaşmamız vardı. Aslında bunu abim çıkarmıştı çünkü genelde ben erken uyanırdım. Abim de bırakmazdı. Ben de sen de kalkmayacaksın yoksa kalkarım demiştim ve mırıldansa da kabul etmişti. Aslında saatlerce uyanmamış gibi yapıp onu sıkıntıdan patlatabilirdim ama sıkılırdım.
"Günaydın" dedim esneyerek. Hemen kaçıyormuşçasına yerinden kalktı. "Kızım ne çok uyuyorsun? Sıkıntıdan patladım. Kış uykusundaki ayıyla yarışırsınız mübarek!" Diye söylenmeye başladı. Dolaba yerleştirdiği tişörtlerden birini aldı ve üzerindekini çıkardı. "Ya abi!" Dedim cırlayarak. "Niye üzerini burada değiştiriyorsun!" Çevik bir hareketle üzerini giydi. "Kızım sanki hiç görmedin. Denizde olsa görüyorsun." Sesindeki umursamaz tınının altında alay yatıyordu. Öküz müydü? Evet! Seviyor muydum? Kesinlikle!
"Öküz!"
"Gıcık!" Lafıma lafla cevap veriyordu.
"Aptal!"
"Beyinsiz!"
"Ayı!"
"De-" Ne yaptığını yeni farkediyormuş gibi yüzünü buruştu. "Beni de kendine benzetiyorsun" Kıkırdadım. Dolaptan deniz şortu çıkardı ve banyoya gitti. Sonra bir şey hatırlayıp bana döndü. "Bu arada!" Hızlıca bana doğru geldi ve burnuma dokundu. "Sana da günaydın." Deyip banyoya tekrar gitti. Bende valizden mavi desenli bikinilerimi aldım. Üzerine de turkuaz pareo aldım.Abim banyodan çıktı. Beyaz tişörtün altına siyah deniz şortu giymişti.
O içeriye geçince elimdekiler ile ben girdim. Üzerimi değiştirdim. Kahvaltıdan sonra direk havuza girecektik. Abim bikini giymeme izin vermişti ama hala ikna olamamıştı. O yüzden biraz huyuna gitmem gerekiyordu. Neden bu kadar çok kıskanıyordu anlamıyorum. Sonuçta bir gün evlenecektim. Er ya da geç. Aklıma neden olduğunu bilmediğim bir şekilde çarpıştım çocuk gelince abim eğer onu görse ne olur diye düşündüm. Büyük ihtimal döverdi. Yani en son öyle yaptığına göre. Üstelik ben neden o kadar kızdığını anlamadım ama neyse. Çıkar kokusu. Saçımı at kuyruğu yapıp banyodan çıktım. Abim beni süzdükten sonra kaşlarını çatsa bile bir şey demedi. Dolaptan plaj çantasını çıkardım. İçine akıllılık yapıp ihtiyacım olabilecek her şeyi koydum. Kulaklığımı, benim ve abimin havlusunu, güneş gözlüğümü, cüzdanı ve telefonu koymak için minik çanta, saç bakımı için sprey, güneş kremi ve en sevdiğim kitabımı. Maviyi, turkuazı ve beyazı çok sevdiğimi söylemiş miydim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Öykümüz
RomanceNOT: ABİ AŞK İLİŞKİSİ DEĞİLDİR. Benim abimde herkes gibi. Eteğimin boyuna karışır. Sevgilime karışır. Karışmak ne kelime. Nefret eder. Ama olay bana gelince, kıyamaz. Her ne kadar kızsam da... Seviyorum işte... Beni korumak için yapıyor, biliyoru...