3/

2.5K 95 4
                                    

První měsíc je pro mě peklo,neustále zvracím a tak doufám,že druhý měsíc už bude všechno lepší.
Jsem rád,že je vedle mně někdo jako Severus,takže když si na cokoliv vzpomenu,on to pro mně udělá a navíc mi vždycky namasíruje záda,což je pro mně velice uvolňující i když jsem se ještě pořádně neukázal.
Beru si ručník,náhradní oblečení a odcházím se naložit do vany ale nejdřív se jdu zeptat Severuse jestli půjde se mnou.
Jdeme spolu ruku v ruce na společnou koupel.
Opřu se zády o jeho hruď a nechávám se hýčkat teplou vodou kterou mě polévá.
Zadečkem se otřu o jeho rozkrok a tím mu naznačím co bych chtěl.
Vysadí si mně do klína, nepřetržitě mně líbá na krku a vpisuje do mojí kůže malá znaménka lásky.
,,Zamkli jsme?'' zeptal jsem se lehce vyděšeně.
,,Neboj se.'' upokojil moje obavy a přejel mi palcem po tváři.Je tak úžasný a obětavý,chtěl bych mu to nějakým způsobem oplatit.
,,Těším se až budeme tři.'' zamručel jsem mu do kůže na hrudi.
,,Nebo čtyři.'' řekl mi nazpátek do vlasů z čehož jsem se mírně zachvěl,vší té dokonalosti chybí jen šampaňské s jahodami ale i tak je to dokonalé.
Opatrně do mně vnikl a já jsem jen naprázdno pootevřel ústa.
Netrvalo dlouho a já jsem vyvrcholil mezi naše těla,složil jsem se mu do náruče a z těžka jsem oddechoval.
Odvedl mě na kolej až po půl desáté večer protože jsem si u něj stihl dát šálek černého čaje s citronem abych si prý doplnil vitamíny.
,,Jsi v pohodě? Zdáš se mi trochu vyčerpaný.'' řekl mi Ron.
,,Jo jsem unavený a to z celého dneška.'' odpověděl jsem mu oblékajíc se do pyžama.
V noci jsem vůbec nemohl spát, měl jsem neustále nějaké noční můry.
Toho dne jsem jen ležel v posteli a třásl jsem se strachy a nebyl jsem schopný hnout se z místa,jizva mně neustále strašně pálila.
Náhle mě zabalili do náruče dvě silné paže a já jsem se v tu ránu cítil v bezpečí.
Odnesl mě k sobě do pokoje,uvařil mi meduňkový čaj a na talířek mi položil čtyři čtverečky čokolády abych si obalil nervy,přikryl mě dekou a já jsem usnul jako nemluvně.
Probudil mě polibek na čelo a vůně kuřecí polévky.
Lehl si ke mě do postele,políbil mě na spánek,dohlížel na to abych snědl všechnu polévku. Vyhoupl se nade mě,strhl ze mě svetr a tričko,obdarovával mé tělo drobnými polibky, mírně jsem se chichotal protože mě jeho spodní ret lechtal na bříšku.
Lehnul si na moje bříško a začal jej obdarovávat maličkými polibky a něžnými slůvky,přiložil jsem mu ruku do vlasů a mírně jsem je cuchal mezi svými prsty.
,,Už jsi přemýšlel nad jmény?'' zeptal se mě.
,,Zatím ještě ne ale co ty?'' zeptal jsem se ho nazpět a neustále jsem si pohrával s jeho vlasy.
,,Hm.Albus,Rubius a pro holčičku Eleonora nebo Magie.''
Když řekl jméno Rubius vzpomněl jsem si na jednu nepříjemnou povinnost,musel jsem o tom říct Hagridovi,nebyl jsem z toho moc nadšený ale musel jsem to udělat.

Sweet boy |Snarry Hp Mpreg|Kde žijí příběhy. Začni objevovat