7/

1.7K 66 6
                                    

Druhý den jsem zašel za Severusem na ošetřovnu, přinesl jsem mu sendviče se smaženým vejcem a šunkou.
Sedl jsem si vedle něj,stiskl jsem mu ruku do svých dlaní a vtiskl jsem na ni malý polibek.
Navštěvoval jsem ho každý den po dobu těch dvou měsíců co musel ležet na ošetřovně.
V červnu už ho propustili ale když jsem ho chtěl vyzvednout a vzít ho na oslavný oběd on už byl pryč ale po dvou hodinách přišel,nešli jsme do žádné restaurace ale na radnici.
Plakal jsem štěstím ale pak jsem se šel převléknout do svého obleku.
Svatba byla maličká ale za to ta nejkrásnější,byli jsme tam jen on,já a dva svědci.
Toho večera jsme se nevraceli do školy ale do rodinného domu ve kterém bylo už všechno pro miminka a pro nás.
,,Odešel jsem do předčasného důchodu a ty už to máš taky za sebou.'' oznámil mi a podal mi papírovou roličku.
Usnuli jsme v těsném objetí za drobných kopanečků našich miminek.
Na konci července jsme jeli na dovolenou k Severusově matce na venkov,zbožňoval jsem jeho matku,byla pro mě jako babička.
Milovala to když se mohla dotýkat mého bříška a když k němu mohla mluvit.
Moc se mi nechtělo pryč od civilizace protože jsem měl příští měsíc termín ale byl jsem rád,že jsem na čerstvém vzduchu.
Megan(Severusova matka) mi neustále nosila nějaké jídlo s komentářem,že bych měl více jíst.
,,Zítra přijede Severusova sestra Ellison.Je to porodní asistentka.'' oznámila mi Megan podávajíc mi mrkve pro koně, tak moc mě bavilo pomáhat jí s věcmi okolo zvířat,byl to pro mě relax.
,,Ahoj bráško.'' zapištěla Ellison na Severuse,silně ho objala a pak se otočila ke mě a přiložila svou ruku na moje bříško.
,,Mohla bych se tě zeptat jak k tomu došlo? Brácha!?'' zeptala se a naznačila Severusovi ať jí to vysvětlí.
,,Nasypal mi do čaje nějaké bylinky,ale nelituju ničeho.'' osvětlil jsem jí a ona jen zpražila Severuse pohledem.
,,Severusi,Ralphe Snape!'' oslovila jej celým jménem a já jsem jen odvrátil pohled aby Severus nepoznal,že jsem se pousmál nad jeho druhým jménem.
,,Jo! Ralphe! Koukej to vysvětlit!'' přisadil jsem si po chvilce tak trochu humorně,Severus usrknul ze své kávy,položil šálek na stůl a začal vysvětlovat.
,,Ellison tys moc dobře věděla jak jsem byl zamilovaný do Lilly Evansové a když jsem se dozvěděl,že je s tím Potterem měl jsem zlomené srdce ale pak přišel Harry a já jsem se zamiloval stejně bezhlavě jako tehdy ale tentokrát jsem věděl,že nesmím propásnout svoji šanci,takže proto jsem namýchal ten čaj. Udělal jsem to z lásky k tobě Harry!'' vyhrkl ze sebe Severus a já jsem se v tu ránu vrhnul kolem krku se slzami v očích.
Nikdy jsem ho nemiloval víc než teď když mi řekl to co ke mě opravdu cítí.

Sweet boy |Snarry Hp Mpreg|Kde žijí příběhy. Začni objevovat