10/

1.2K 52 6
                                    

Stáli jsme opření o dveře našeho pokoje s limonádou z chechtavé vody v ruce a s pohledy upřenými jeden na druhého.
Dopil jsem svojí limonádu, od plic jsem se zasmál jak mi chechtavá voda stoupla do hlavy a odložil svoji sklenici na noční stolek.
Svůdným pohledem jsem vyzval Severuse ať si lehne ke mě ale on ze mě začal strhávat oblečení z čehož jsem se mírně zachvěl vlivem chladnějšího vzduchu v místnosti.
V rychlosti jsem zamkl dveře kouzlem aby se k nám nikdo nedostal a zase jsem se začal věnovat plnění manželských povinností což mi absolutně nevadí a vlastně jsem z té dlouhé cesty docela natěšený až budeme zase sami.
Pak se rozpoutalo to peklo neskutečné rozkoše.
Doteky,spalující žár našich  nahých těl,tlukot našich srdcí.
Severus začal s úžasnou předehrou:Vyndal kostku ledu ze sklenice od limonády,lehce s ní přejel po mé pravé bradavce což mě donutilo tiše zasténat.
Severus olízl kostku která byla nasáklá chechtavou vodou hrdelně se zasmál na celý pokoj a opatrně do mě tu kostku ledu zasunul,bylo to tak božské až jsem z toho nedokázal zdržet svoje sténání.
Prudce do mě vnikl celou svou délkou a to mi vyrazilo dech.
Leželi jsme vedle sebe a mazlili jsme se spolu.
,,Já...Já bych ch...chtěl další dítě.'' řekl jsem a našpulil jsem spodní ret. 
,,Tak dobře Harry seženu ten Blahotušec ikdyž roste až na podzim ale zeptám se Ellison jestli u sebe nemá kapku Blahotušcového sirupu. Dobře? Neboj se,když to vyšlo poprvé,vyjde to i po druhé. Já tomu věřím.'' utěšil mě Severus a políbil mě do vlasů.
,,Děkuju lásko,že tu pro mě jsi když tě potřebuju. Ale teď už se musíme dát dohromady protože za dvě hodiny začíná zápas našich dětí ve famfrpálu a nerad bych přišel pozdě.'' řekl jsem když jsem se pomalu oblékal,objal jsem Severuse kolem pasu a líbal jsem bledou kůži na jeho zádech. 
,,Kdo jsou mí malí šampioni!?'' zeptal jsem se kurážně svých dětí a ty udělali svůj vítězný pokřik,vyndal jsem z kapsy svoje dvě nejdůležitější chycené zlatonky a předal jsem je dětem do dlaní ,,Pro štěstí!'' řekl jsem a políbil jsem je na čelo.
,,Zdá se,že jim ty zlatonky opravdu pomohly!'' řekl mi Severus když jsme spolu seděli všichni na tribuně a fandili jsme našim dětem.Tahle malá vesnice jménem Krasohůlky vyhrály proti Prasinkám 5:2,byl jsem na svoje děti opravdu pyšný.
,,Děti už spí a my máme čas pro sebe!'' pošeptal jsem Severusovi do ucha a zavrtěl jsem boky.
,,Nastav ruku a zavři oči brouku!'' poručil mi Severus a já jen udělal to co po mě chtěl.
Na ruce mi přistála maličká lahvička s kapkou tekutiny jantarové barvy.

Sweet boy |Snarry Hp Mpreg|Kde žijí příběhy. Začni objevovat