,,Tak tady jste! My jsme vás hledali po celém domě.'' zopakoval úlevně Severus, obejmul mě kolem pasu a políbil mě na spánek.
,,Nazdar bratránku. Dlouho jsme se neviděli.'' řekl ten neznámý muž a vřele se přivítal se Severusem.
,,Harry! To je můj bratranec! Magnusi to je Harry! Harry to je Magnus.'' představil nás a oba jsme si přátelsky potřásli rukou.
,,No já si myslím, že si můžeme klidně tykat! Co ty na to Harry?'' zeptal se mně srdečně Magnus.
Souhlasně jsem přikývl a vyměnil jsem si s Magnusem přátelský úsměv.
,,Prosím o chvilku klidu rodinko!'' vyzval jsem všechny.
,,Magnusi! Ty radši mlč nebo všechno prozradíš a nebudeme z toho nic mít.'' hlesl Severus vesele, Magnus umí číst myšlenky, vidí do budoucnosti a komunikuje se záhrobím.
,,Severus je zdravý! Ten parazit je už jen hromádka prachu.'' řekl jsem nadšeně a všichni nás začali nadšeně objímat ,,Magnusi? Mohl bych pak mluvit přes tebe se svými rodiči? Prosím! Chci aby mohli vědět jaké teď zažívám šťastné období!'' žadonil jsem po Magnusovi, ten se na mě mile usmál a kývl hlavou.
Večer jsem přišel k Magnusovy do pokoje.
,,Posaď se Harry!'' vyzval mě Magnus a položil přede mě šálek čaje.
,,Dřív než začneme se seancí tak tě musíme pořádně uvolnit a ty si musíš vyprázdnit hlavu, odprostit se od všech myšlenek a soustředit se jen na své rodiče. Ano?'' oznámil mi Magnus.
Zavřel jsem oči, Magnus přiložil svoji teplou dlaň na mé čelo, něco zamumlal a mě se před očima zjevili mí rodiče, mávali mi a usmívali se na mě, ,,Chci vám toho tolik říct! Ani nevím kde začít! Od doby co jsem začal studovat v Bradavicích jsem zjistil, že by bylo lepší kdyby se o mě od začátku staral Hagrid.'' utrousil jsem vtipnou poznámku.
Přišel Severus a vzal mě za ruku a já jsem se podíval jeho směrem.
Viděl jsem jak se na mě moje maminka se na mě jen tázavě podívala.
,,Neboj se všechno ti vysvětlím!'' uchlácholil jsem ji a začal jsem vyprávět.
Po dvou hodinách jsme se rozloučili a jelikož už byl večer tak jsme se Severusem vlezli do postele a něžně jsme se líbali a mazlili.
,,Miluju tě Harry! A za nic na světě bych tebe ani děti nevyměnil.'' zašeptal mi Severus do vlasů a pak jsme spolu usnuli držíc se za ruce.
V noci jsem se probudil protože jsem se potřeboval napít, vrátil jsem se zpátky do postele a chytil jsem Severuse zase za ruku, byla studená jako led a bledější než obvykle.
Rozsvítil jsem lampičku na nočním stolku ze kterého jsem vyndal malé zrcátko a přiložil jsem ho Severusovi k ústům. Nic. Ani malý flíček mlhy který by naznačoval to, že Severus jen spí a je mu zima.
Sáhl jsem mu na tepnu na krku a nenahmatal jsem žádný puls.
Rozeběhl jsem se na chodbu a začal jsem vyděšeně klepat na všechny dveře.
Jako první vyšel ze svých dveří rozespalý Magnus.
,,Magnusi, pomoz mi! Se... Severus leží v posteli a a on nedýchá!'' vykoktal jsem ze sebe a rozběhl jsem se zpět do našeho pokoje s Magnusem za zády.
ČTEŠ
Sweet boy |Snarry Hp Mpreg|
FanfictionKousli jsme si do jablka ze stromu poznání. Celá FF je z pohledu Harryho.