Nedělní ráno jsem si představoval v klidném duchu a ne v duchu neskutečného stresu.
Severus mě držel kolem pasu,blízko u sebe a utěšoval mě polibky na čelo.
Než jsme odešli,musel jsem se jít vyzvracet.
Stáli jsme před Hagridovou chatrčí a já jsem se chtěl zbaběle schovat k Severusovi do náruče ale bylo už pozdě.
,,Tak a teď mi řekni proč si za mnou přišel.'' řekl Hagrid pokládajíc přede mě šálek čaje.
Severus položil ruce na má ramena aby mě uklidnil.
,,Já mu to radši řeknu. Ano zlato?'' nabídl se Severus.
,,Harry a já čekáme miminko.'' řekl Severus a já jsem přiložil svou drobnou dlaň na Hagridovu obrovskou ruku s pohledem očí ze kterých se v tu ránu vykutálely dvě velké slzy.
Hagrid šel pryč a já jsem se jen podíval vystrašeně na Severuse který mě konejšil mírným pohupováním ze strany na stranu.
Vrátil se a táhl za sebou dřevěnou,skoro novou postýlku pro mimi.
Severus dotáhl postýlku k sobě do bytu ve škole.
Zbytek dne jsem cvičil jógu a odpočíval abych měl energii na zítra.
Toho večera jsme spolu sledovali televizi ale najednou se Severus skryl celý pod peřinu,stáhl mi boxerky a začal si pohrávat s mojí chloubou.
Pojmul ho celý do úst a začal trýznit moji špičku,neustále ji olizoval a mírně okusoval,nemohl jsem zdržet svoje stény takže jsem křičel na plné kolo.
Vnikl do mě dvěma prsty a jemně s nimi kroužil,bylo tak příjemné.
,,Severusi!'' zasténal jsem na celý jeho pokoj když se dotkl mého nejcitlivějšího místečka,díky čemuž jsem dosáhl vrcholu.
Ležel jsem vedle něj a pohrával jsem si s ochlupením na jeho hrudi dokud jsem neusnul.
Probudil jsem se jako první a už jsem se chtěl začít oblékat ale náhle mě zatáhli do postele dvě paže a já jsem nebyl schopný se ji ubránit.
,,Nikam nemusíš baby! Vyběhal jsem ti volno na celý rok aby jsi měl dostatek klidu.'' zašeptal mi do mi do ucha,otřeli jsme se o sebe nosy a já jsem se po půl hodinovém mazlení rozhodl udělat snídani,sobě jsem připravil misku ovesné kaše s ovocem se skořicí a ovocný čaj a Severusovi jsem připravil míchaná vajíčka se slaninou a černou silnou kávu.
Celý den jsem strávil v knihovně,čekajíc na tu chvíli kdy přijde Severus a budeme zase spolu.
postavil jsem na zahradě školy sněhuláka který vypadal podobně jako Severus a když jsem mu ho ukázal tak se jeho obličej mírně skřivil do podivného výrazu a ironickým hlasem pronesl:,,Deset milionů bodů pro Nebelvír!'' a políbil mě na nos.
Chtěl jsem se jít podívat za Hedvikou a přinést jí kus syrového masa ale cestou mně zastavil školník Filch a oznámil mi,že mojí Hedviku zabil mozkomor když se byla proletět kolem školy.
Plakal jsem celý zbytek dne protože Hedvika pro mě nebyla jen sova ale i můj přítel v těžkých chvílích kdy při mě nikdo nebyl.
ČTEŠ
Sweet boy |Snarry Hp Mpreg|
FanfictionKousli jsme si do jablka ze stromu poznání. Celá FF je z pohledu Harryho.