Večer jsem nanesl Severusovi mast na hrudník.
,,Neměl by jsi se moc hýbat. Vlastně by jsi se neměl vůbec hýbat protože ta mast je totiž plná energie kterou musí tvoje tělo pomalu vstřebávat.'' oznámil jsem mu s ustaraným výrazem.
Náhle začal Severus bolestně sténat a svíjet se v křeči.
Donesl jsem mokrý hadr a začal jsem mu s ním lehce otírat příšerně spocenou tvář.
,,Miláčku jsem tady u tebe! Neboj se, budeš v pořádku.'' šeptal jsem mu do ucha abych ho uklidnil.
Severus usnul až ve tři ráno já jsem byl ještě vzhůru strachy bez sebe protože jsem nevěděl jestli ho nepřepadne další záchvat bolesti.
Kolem sedmé hodiny ranní jsem se začal propadat do říše snů když tu náhle vtrhly do pokoje naše děti a radostně hulákaly na celý dům.
,,Děti! Buďte ticho! Tatínek konečně usnul a nerad bych ho probudil. Pojďte sem!'' zašeptal jsem a vyzval jsem děti aby sedly na mojí půlku postele.
,,Tati. Tati. Podívej co jsme dostaly.'' zašeptala Magie natahujíc ke mě svojí malou dlaň.
,,Páni! To je nádhera, a víte co to je?'' zeptal jsem se a děti jen zvědavě vrtěly hlavami.
,,To jsou malí Větvíci.'' řekl jsem a začal jsem jim vypravovat všechno co o Větvících vím.
,,A jestli pak víte, že má dneska tatínek narozeniny? Takže se pojďte nasnídat aby jsme mohli jít do města koupit mu nějaký dárek.'' řekl jsem, děti se na sebe usmály a běžely dolů do kuchyně na snídani.
Věnoval jsem Severusovi polibek na tvář a do vlasů, vytrácejíc se potichu z ložnice.
Ve městě jsem dal dětem peníze aby mohly vybrat nějakou drobnost pro Severuse a sám jsem šel poté do obchodu se spodním prádlem.
,,Už jsme sehnali dárky pro tatínka! Chceš je vidět tati?'' pokřikovaly děti když jsme seděli před cukrárnou a jedli jsme dortíky.
Magie koupila nádherný, černý, sametový a dosti silný linkovaný deník a Eliot k němu koupil paví brko na psaní.
,,A tohle jsme koupili pro tebe! Ale otevři si to až doma.'' řekly děti jednohlasně a posunuly ke mě malý balíček převázaný červenou stuhou.
,,Všechno jsme nakoupili v obchodě ''Vše za zlatku''.'' řekly děti.
Celý náš výlet jsme nakonec ukončili až v mudlovském světě protože jsem chtěl koupit Severusovi jeho oblíbené jídlo- hovězí vývar, kuřecí prsa na česneku se smaženými nudlemi z čínské restaurace nedaleko Londýnského oka kde jsem nám koupil trička pro páry.
Domů jsme se vrátili kolem půl třetí odpoledne.
Děti běžely k sobě do pokoje aby zabalily svoje dárky.Hi ladies! Napište mi ještě nějaké otázky. Jinak si ty otázky dopíšu sama a ten ask bude kombinonovaný. :)
ČTEŠ
Sweet boy |Snarry Hp Mpreg|
FanfictionKousli jsme si do jablka ze stromu poznání. Celá FF je z pohledu Harryho.