Becca:
Den jako každý jiný, ale přece jenom je něco jiného. A to, že padá sníh. A znamená to jediné. Vánoce se blíží. Ani se moc netěším a důvod? Můj bratr.
Od malička mě nemá rád, když mě měl hlídat, tak mě většinou mlátil nebo mi bral věci. Nemohla jsem si stěžovat. Neměla jsem komu. Táta tráví většinu času v práci a doma se ukáže jen zřídka.
Brácha mě nesnáší, kvůli tomu, že maminka umřela, když jsem se narodila. Dává mi to za vinu. Ale nechápu proč. Vždyť já nemůžu za to, že vykrvácela. Nebo snad jo?S touhle myšlenkou jsem vylezla z postele a docupitala do svojí vlastní koupelny. Koupelna byla laděná do červeno-černé barvy. Vlezla jsem si do horké sprchy a pořádně se umyla.
Když jsem vylezla ze sprchy a zabalila se do ručníku, tak jsem si vlasy dala do drdolu a šla se do šatny obléknout.
Vzala jsem si na sebe krajkové černé spodní prádlo a na to jsem si oblékla černé legíny a černé tílko, přes který jsem si přehodila bílý svetr.Vyšla jsem z pokoje a mířila jsem si to do kuchyně. Překvapilo mě, když jsem tam spatřila u stolu sedět tátu. Málokdy s námi snídal.
,,Dobré ráno,, prohodila jsem, abych na sebe nějak upozornila. ,,Dobré ráno Becco. Jak ses vyspala?,, Zeptal se táta. Nath jako vždy ignoroval. ,,Jo, super. Co ty tady? Nikdy jsi s námi nesnídal?,, Zeptala jsem se táty, který se na mě omluvně podíval. ,, Becco a Nathe. Zítra odjíždím na týden na pracovní cestu do Londýna. Budete to tady muset spolu zvládnout. Takže žádné mejdany a jak se vrátím, tak ať barák stojí.,,
Ku*va. V tu dobu jsem nic jiného říct nedokázala. Ano táta býval doma málokdy, ale toho si na mě moc Nath nedovolil. Většinou jenom facky nebo nějaké nadávky. Když tady budeme sami bez táty, tak to bude horší. Udělá si ze mě s těmi svými kamarády boxovací pytel. A jak to vím? Vždycky, když táta odjede na nějakou pracovní cestu, tak si je sem všechny pozve a dělají si se mnou, co chtějí. Nemám je ráda. Nemám ráda, ani vlastního bratra.Bude tohle zajímavý týden a už teď se těším jak se táta vrátí. A to ještě, ani neodjel.
Je tady první kapitola. Doufám, že se líbila ❤
Kritiku přijímám a samozřejmě vote nebo komentář potěší 😄❤⭐💭Vaše Any ❤
ČTEŠ
Sourozenci? NIKDY!
Teen FictionNathaniel Grobs a Rebbeca Grobs. 19-ti letý bratr, který nesnáší svoji mladší 16-ti letou sestru. A důvod? Matka zemřela při porodu jeho sestry. Od té doby dělá sestře ze života peklo. A otec? Ten nemá čas řešit problémy mezi sourozenci. Zvládne...