11.

4K 129 7
                                    

Pohled Beccy:

Netušila jsem, co čekat od tety. Jestli mi dá pohlavek nebo mě pochválí. Jack se na mě s úsměvem díval a teta vypadala, že mě zabije.

,, Teto Rosie?,, Začala jsem pomalu.

,, Beccy sluší ti to, ale nečekala jsem, že se začneš měnit tak rychle. Vím, co máš za sebou a chápu to, ale měníš se mi před očima.,,

,, Víš tetičko je to těžký po tom všem, ale potřebuji to. Potřebuji se změnit a začít od znova. Ten strach mě pronásleduje. Mám noční můry.,, Měla jsem na krajíčku.

,,Zlatíčko já to vím a jsem od toho, abych ti pomohla. Máš tu mě i Jacka. Všichni to společně zvládneme., Usmála se na mě a já jí úsměv vrátila. Obejmula jsem jí a potom jsem odešla do pokoje si lehnout. Z toho všeho přemýšlení jsem usnula.


Pohled Jacka:

Je divné se po roce vracet domů, kde jsem vyrůstal. Byl jsem rok mimo domov. Podíval jsem se do světa a poznal spoustu zajímavých věcí a lidí.

Těším se na mamku a celkově na kamarády. Co jsem se dozvěděl, tak doma je někdo navíc. Mamčin nový přítel? Že by?

Přistáli jsme v Chicagu. Počkal jsem si na kufr a zastavil si taxi. Řekl jsem adresu a jel jsem domů. Bylo to divný. Vůbec se to tady nezměnilo. Když jsme zastavili před barákem, tak jsem zaplatil a šel k domu. Než jsem stihl vytáhnout klíče, už jsem byl v objetí u mamky. Pořádně jsem jí obejmul a byl jsem rád, že jsem doma. Ale to jsem netušil, co má mamka se mnou v plánu...

Láskyyyy nová kapitola. Krátká, ale aspoň něco. ❤ Omlouvám se, že nevychází, tak často, ale je málo času. :(

Doufám, že se líbila ❤
Vaše Any❤

Sourozenci? NIKDY!Kde žijí příběhy. Začni objevovat