7.

6.2K 146 7
                                    

Dole prosím přečíst ❤

Pohled vypravěče:
Becca leží už přes týden v nemocnici. Zítra by ji měli pouštět. Měla by být předána na psychiatrickou léčebnou. Ale s tím její otec nesouhlasil. Nechce, aby jeho malá dcerka byla na psychině.
Rozhodl se, že bude souhlasit s nápadem svého syna. Který podnikli za zádama Beccy.

Beccy po příchodu domů z nemocnice si zabalí svoje věci a poletí do Chicaga za tetou.
Teta Rosie se na ní velice těší. Souhalsila s plánem kluků a je ráda, že se může postarat o Beccy.

Beccy došla domů z nemocnice. Všude kolem sebe měla krabice a plné tašky. Nechápala, co se děje. Když jí táta s Nathem seznámili s plánem, tak souhlasila. Byla za to ráda. Bude s tetou Rosie a taky nebude muset být tady v tom baráku, kde zažila spoustu hnusných zážitků.

Beccy si zabalila svoje věci a s tátou a Nathem se vydala na cestu na letiště. Letadlo jí letělo za pár hodin.

Když došli na letiště šla si sednout na jednu lavičku před letištěm a začala přemýšlet. Nad tím, co zažila.

,,Můj život tady byl sice zlý a zažila jsem i spoustu zlých momentů, ale zažila jsem i pěkný momenty.
Jeden z nich byl, když jsem spala u Caitlin a poprvé jsme spolu, tak trochu rebelčily.
Je to, tak půl roku zpátky. Caitlin měla narozeniny a jako oslavu měla vymyšlené to, že se pěkně namalujeme a oblečeme. Šli jsme na party, kterou někdo pořádal. Obě jsme se pořádně opili a druhý den jsme si nic nepamatovali. Byl to úžasný večer.,,

Při této vzpomínce se rozbrečela. Věděla, že jí to bude chybět. Ale musí odjet, aby začala od začátku.

Když slyšela, že hlásí její let, tak se zvedla a společně se svým tátou a Nathem se vydali ke kontrole.

Před tím, než prošla kontrolou, tak se pořádně rozloučila s těmi, které má v koutku duše nejradši.

Bez problémů prošla kontrolou, vzali si kufry a šla na odbavení. Otočila se a zamávala těm dvoum a vyšla vstříc něčemu novému.

Protože teď ji začal nový život.

Lásky ❤❤
Tahle kapitola asi není úplně podle vašich představ, ale nevadí. Chtěla jsem, aby tahle kapitola byla taková neutrální.

Beccy teď začíná nový život a s tím začíná i hlavní část příběhu 😄 Zvládne to v Chicagu? Zapomene na to, co se stalo?

S tady tímhle mě pojí ještě něco. Možná je na to brzo, ale i tak se zeptám. Chtěli by jsme ask?
Jestli chcete, tak klidně pište otázky dolů do komentu. ❤ Na postavy a klidně i na mě.

Miluju vás. A přeji krásný zbytek prázdnin❤

Vaše Any ❤

Sourozenci? NIKDY!Kde žijí příběhy. Začni objevovat