6.

6.4K 188 35
                                    

Pohled Natha:
Viděl jsem tam ležící Beccy u vany s práškama kolem ní. Rychle jsem došel k ní a podíval se, co jsi dala. Neurol. Jedno plato bylo úplně prázdné.
Musela si to koupit. Doma jsme nic takového neměli. Ale kdy to sakra stihla?

Zavolal jsem záchranku a Beccy pomalu odnesl do pokoje na postel. Zavolal jsem tátovi a vyčkával na příjezd záchranky.
Když přijeli, tak kolem ní začali pobíhat a mě odstrčili bokem. Brečel jsem. Moje malá sestřička se předávkovala. A můžu za to já.

Záchranka s Beccy odjela do nemocnice a já jel za nimi autem. Bál jsem se o ni. V nemocnici si ji hned odvezli někam kam jsem nemohl. Byl jsem v háji. Tak moc jsem se o ní bál.

O pár hodin později:
Táta se vrací ze služební cesty a jede hned do nemocnice. A Beccy? Leží na JIPce a nechtějí mě tam pustit. Když jsem se ptal doktora, tak mi řekl, že se předávkovala Neurolem. Jako bych to bez něho nevěděl. Beccy je v umělým spánku a je jen otázka času, kdy se probudí.

Nebyl jsem tady, co platný. Jel jsem domů, kde jsem šel k ní do pokoje a začal si prohlížet fotky, co tady měla. Některé bylo na zdi a některé zase na stole v rámečku.
Pod jedním rámečkem byla obálka. Podíval jsem se, co tam bylo napsaný ,,Pro tátu a mého velkého bráchu,, přečetl jsem nahlas. Rozbalil jsem dopis a začal číst:
Ahoj tati a Nathe. Asi jste našli tenhle dopis a přemýšlíte, co jsem to zase vyvedla. Buď ležím v nemocnici nebo jsem mrtvá. Nevím, co je lepší. Ale, aby jste to pochopili.
Když jsem se narodila, tak jsem dělala všem radost, hlavně tobě tati ❤ Radost jsem dělala všem kromě Natha. Neměl mě rád. Protože jsem mu vzala mámu. Kdybych se nenarodila, tak neumře. A on má milovanou maminku. Když jsem byla starší a táta nás začal nechávat doma samotný, tak jsme si s Nathem začali dělat naschvály. Jenže se to sťupňovalo. Tedy ze strany Natha. Začal mě mlátit, ale táta to neměl čas řešit. Když jsem před pár týdny byla znásilněna, tak jsem to psychicky nezvládla. Což jste asi sami viděli.
Před týdnem jsem se dozvěděla, že umřela babička z Chicaga, která bydlela u mamčiné sestry. A to mě dorazilo. Nechci tady být. Nechci zažívat tu bolest. Proto jsem se předávkovala.

Tatínku... Možná si myslíš, že jsem blbá, že jsem to neřešila, že mě brácha mlátí, ale já to nedokázala. Furt to byl ten starší brácha, kterého jsem měla ráda i přesto jak se ke mě choval. Nevyčítej mu to. Netrestej ho. Prosím.

Bráško... I přesto všechno tě mám ráda. A furt jsi můj starší brácha. Nevyčítám ti nic. Odpouštím ti.
Ale mám na tebe jednu prosbu. Jeď za tetou Rosie do Chicaga. Ať tam není sama. Úmrtí babičky jí velice ublížilo. A jestli ležím v nemocnici, tak tam jeď až se probudím. Nemusí se strachovat ještě kvůli mě. Už tak má moc problémů skrz babičku.

Miluji vás ❤ Beccy ❤

-------------------

500 slov lidičky 👏
Tahle kapitola se mi zdá o ničem 😕 Takže se omlouvám za chyby a jestli se vám nebude líbit, tak to pochopím.

Jinak děkuji za komenty a vote ❤❤ Moc mě to těší. Každým dnem vidím jak se ty čísla zvětšují a každý den mi to dělá radost ❤❤

Přeji všem krásný zbytek týdne a hodně štěstí všem, kteří dělají přijímací zkoušky ve středu. Budu na vás myslet ❤
Takže držím palce a hodně štěstí přeji ✊✊✊❤❤

Vaše Any❤

Sourozenci? NIKDY!Kde žijí příběhy. Začni objevovat