Jullie worden gewekt door geweerschoten. Een wachter verschijnt buiten jullie hutten. Jullie weten niet of het dezelfde is als die van gisteren, maar daar gaat het niet om. Het spel wordt vroeg voortgezet. Jullie krijgen fietsen aangeboden en worden geacht achter de wachter aan te komen. Uit het bos verschijnen er nog een paar om jullie aan te dringen. Niemand blijft achter bij de hutten.
Jullie staan op een strand en in zee staan zes doelwitten. Ik welkom jullie daar. 'Het is simpel, bij deze opdracht verdienen jullie geld als jullie de doelwitten raken. Hoe dan? Jullie gaan erop vuren met jachtgeweren, jullie ervaring is onbelangrijk. Ik heb hier het Jachtgeweer van opdracht 1. Dat hebben jullie wel meegenomen. Deze €150 is dus voor jullie.'
Deze opdracht gaat als volgt:
Iedereen heeft vijf kogels en dus kansen een doelwit te raken. Wanneer je echter op een doelwit mikt, is er geen wisselen meer. Raak je een doelwit dus met het eerste schot, dan kun je die laatste vier niet meer gebruiken op een ander doelwit.
Een doelwit dat wordt geraakt, levert geld op. Een doelwit dat door twee verschillende mensen wordt geraakt, levert helemaal niks op en een doelwit dat door meer dan twee verschillende mensen wordt geraakt kost jullie geld.
Jullie plaatsen in de reacties op welk doelwit jullie willen schieten.
Ik wil ook nog drie teams van drie mensen. Het team dat het meeste geld ophaalt hoeft de test niet te maken en gaat automatisch door.Doelwit 1: €50, 1/3 kans om te raken per schot.
Doelwit 2: €100, 1/6 kans om te raken per schot.
Doelwit 3: €150, 1/10 kans om te raken per schot.
Doelwit 4: €200, 1/15 kans om te raken per schot.
Doelwit 5: €300, 1/22 kans om te raken per schot.
Doelwit 6: €500, 1/40 kans om te raken per schot.Wanneer er geen teams gemaakt worden, gaat niemand gegarandeerd door. Teamnaam en leden graag doorgeven. Teams moeten vooraf gemaakt worden.
Succes.
Jullie hebben tot 11/11/17 21:00.
JE LEEST
The Manticore - Wie is de Mol? (1)
SonstigesNegen mensen, één monster. Allen doen ze mee aan het spel van de Manticore. Doortrapt, sluw, misleidend. Hij is het allemaal. Nadat de taken zijn volbracht, worden ze getest op hun kennis van de Manticore. De deelnemer die het minste weet over de i...