5. kapitola

2K 139 14
                                    

Včera mě Shawn strašně překvapil, sice jsem byla naštvaná, že nakupoval oblečení a nepomohl mi, ale to, že koupil oblečení pro toho prcka bylo strašně krásné.

Dneska bude další den příprav pokojíku. Rozhodli jsme se, že vymalujeme, smontujeme nábytek a takové ty věci. Možná si říkáte, že je ještě brzo, ale nechci to pak dělat s velkým břichem, takže to musíme všechno stihnout.

"Vstávej zlato, máme spoustu práce." Zaklepala jsem Shawnovi ramenem.

"Nech mě spát." Zavrčel. To si dělá srandu. Došla jsem do koupelny pro skleničku co tam máme, naplnila jsem ji ledovou vodou a chrstla jsem to na něj. Ono to uschne.

"Ježiši co to je? No to si snad děláš prdel. To seš úplně blbá? Fakt seš někdy malá holka." Já jsem blbá? Byla to malá sklenička, nebylo v ní skoro nic a on dělá takový scény? Opravdu? Tak já jsem blbá, malá holka. Pěkný no. Blbá malá holka, co se nechala zbouchnout.

Oblékla jsem se, namalovala se a chystala se odejít. Celou dobu jsem se snažila se Shawnem komunikovat, ale buď neodpovídal nebo mě prostě ignoroval.

"Kam jdeš?" Zeptal se.

"Do prdele." Odsekla jsem mu. Budu se k němu chovat tak, jak on ke mně.

Zavolala jsem Carol a Davidovi a dala si s nimi sraz v kavárně. Chtěla jsem pokecat a pak jít s Carol na nákupy. Většinou když někam jdeme spolu jsou to nákupy.

Pohled Shawna

To si dělá srandu, bude dělat uraženou? Po tom, co mi udělala? I když je pravda, že moje reakce byla poněkud přehnaná. Neměl jsem jí říkat to co jsem řekl, lituju toho, ale já se fakt lekl, nečekal jsem to.

Pořád mi to vrtá hlavou, to co jsem řekl. To seš úplně blbá? Fakt seš někdy malá holka. Achjoo, jsem vůl, čeká moje dítě a já jí říkám, že je malá holka. Musím se jí potom omluvit a teď už se vrhnu na ten pokojík.

Chtěl jsem ho vymalovat do modra, ale když vidím ten nábytek, hodí se mi k tomu spíš světlounce žlutá. Namíchal jsem si barvu, namočil váleček a začal malovat zeď, nejdřív to vůbec nevypadalo jako žlutá, ale jak to začalo schnout, barva se pomalu rýsovala. Když jsem vymaloval všechny zdi, poklidil jsem po sobě a dal se do skládání nábytku. Musím uznat, že Em vybrala fakt dobře, líbí se mi to.

Nevlastní bratr 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat