ben hayatımın bir film şeridi gibi göz yummamaya çalışan su. Evet tam 17 yaşımdayım
Ailem ben doğduktan bir hafta sonra trafik kazasında ölmüşler.
o günden sonra bana dedem bakmaya başladı. Onu babam ve annem olarak kabul ettim .
bide arkadaşım , kardeşim rüya var o benim her şeyim. rüya'nın ailesi onu hiç takmıyor sanki yaşayan bir ölü gibiler. ve artık o benim ailem dedemin bize verdiği iki katlı oldukça lüks bir evde kalıyoruz. Yıllar kısa geçiyor ve biz tam lise 3 geçmiştik onunla olan maceralarım unutulmaz . Dedem rüyayı kendi nüfüsuna almıştı artık gerçekten kardeşimdi. Okulumuza yıkılma kararı geldiğinde gerçekten yıkılmıştık rüyayla. Bu olamazdı o kadar emek öğretmenlerimiz herşey gidecekti. Bu üzücüydü rüyayla okula gitmeye ve müdürden yeni okul belgemizi almak için dışarı çıktık tabiki her zaman tarz oluyorduk rüya üstüne kısa bir etek üzerine uyumlu bir ve yakalı tşhort giymişti. bende her zaman olduğu gibi kısa bordo bir şort ve üstüme uyumlu bir hafif dantelli bir badi giydim saçlarımı hafif dalga yapıp okulumuza doğru arabamızla gitmeye başladık okulun önüne geldiğimizde kimisi gülüyor kimisi ağlıyordu aslında şaşırmamak lazım sonuçta bok gibi bir okul.
-rüya hadi şu belgeyi alıp çıkalım bu oruspuların içinden dedim
-küfürcü sarışın seni
-ama gerçekler rüya bu okulun ebesini sikmişler.....
ve müdürün odasına geldik....
bize ölümcül bakışlar atarak * evet kızlar bunlar belgeleriniz şimdi çıkın odamdan
Emir verir gibi konuşması canımı sıkıyor ve o anda onun ebesini var yaa....
neyse ki bahçeye çıktığımızda elimize verilen kağıda baktık biraz somurtarak güldük
- rüya bu olamaz bu mükemmel
Allah'ım müdüre içimden geçen bütün bedduaları geri alıyorum bu müdürde az kurnaz değilmiş valla
Eski okulumuzda erkeler bize yiyicek gibi bakıyordu. Hemen kağıtta yazılı olan kağıda bakarak göz gezdirdik evet ' KAYA LİSESİ 11/C ' yazıyordu buna ağlamalımı gülmelimi belli değil....
Akşam olmuş yemeklerimizi bitirmek üzereydik ve hemen tabletten kaya lisesi yazdık karşımıza çıkan ilk fotografla ben hemen yere yuvarlandım...
-Hassiktir! bukadar meteor olamazlar dimi**?*
Allah'ım sana geliyorum....
rüya halime şaşkınlıkla bakıyor Zeliha teyze ve rüya beni koltuğa uzattılar. şaşkın ve bir okadar üzüntülü bakıyorlardı... Şoka girmiştim ve fazlasıyla tepki verdim
rüya - iyi misin sen kanka hayır olamaz bu kız cidden keçileri kaçırmış olmalı nihayet tableti alıp fotografa bakmaya başladım *ullaaan! bunlar insansa biz neyiz aman tanrım öldük biz
su
her neyse girdiğimiz şoku atlatmış ve atında yazan yazı dikatimizi çekti. *EVET BUGÜN OKULUN İLK GÜNÜ VE YİNE MERİÇ VE EDİZ KAVGAYA KARIŞMIŞ GİBİ GÖZÜKÜYORLAR
yazıyı okuduktan sonra anladım ki bunlardan biri ediz diğeri ise meriç idi .