6. část

283 9 0
                                    

"Amy, zlato, nemusíš čekat. Já tě taky miluju. Akorát se musím zbavit té strašné Victorie. Pořád za mnou dolejzá. Ale neboj to zvládnem." Zvedl mi bradu a políbil mě. Líbali jsme se dlouho, ale zazvonilo na konec přestávky. Kluci začali zase točit a já jsem utíkala na záchod. Postavila jsem se před zrcadlo. Dívala jsem se na sebe a hladila si rty. Po dlouhé době jsem se konečně probrala. Vytáhla jsem z kabelky lesk a namalovala si rty. Upravial jsem se a šla zpátky. Když jsem uviděla Harryho, myslela jsem, že se asi hanbou propadnu do země. Kluci už končili, tak jsem běžela za Niallem. "Půjdem teď někam?" ptala jsem se.  "Asi ne. Co ty a Harry?" "Neuvěříš. Ale všechno ti řeknu až doma." "Sice asi prasknu napětím, ale co mi zbývá." řekl s tím jeho šibalským úsměvem. Už jsem chtěla odejítčekat na ně ven, Niall na mě, teď už vážně zavolal. "Amy?" "Ano?" odpověděla jsem. "Dávej si na Harryho pozor, dokáže si nádherně pohrávat s city." "Neboj" odpověděla jsem a zářivě se na něho usmála. Kluci vyšli za chvilku. Začalo pršet. Niall, Louis, Liam a Zayn už byli venku, ale Harry stále nikde. "Pojď Amy, Harrymu to bude dlouho trvat" volali. "Ne já na něho počkám." Čekala jsem a mokla. Najednou Harry vyšel. Slušelo mu to. Rozběhl se za mnou. "Ty si na mě počkala? Ty jsi moje zlato." řekl a políbil mě. Polibek v dešti, to byl vždycky můj sen. Líbali jsme se v dešti asi deset minut a odtrhlo nás až zatroubení auta. Ani jsme si neuvědomili, že stojíme uprostřed cesty. Odběhli jsme na chodník a smáli jsme se. Byla mi zima. Harry si toho všimnul a půjčil mi svoji bundu. Pomalu jsme šli k nám domů. Po cestě jsme si povídali a Harry mě držel za ruku. Najednou se zastavil a zadíval se mi do očí. "Ndokážeš si představit jak tě miluju. Niall je na mě asi naštvaný, ale to je mi jedno. Ať je na mě naštvaný celý svět. Vždycky mi to bude jedno. Hlavně když budu s tebou." Dal mi další pusu. Tentokrát krátkou, protože se řádně rozpršelo. Skočili jsme si do Starburcks. Harry objednal kafe a já jsem si mezitím sedla k poslednímu volnému stolečku v malé místnosti. Harry za chvilku přišel. "Tak co, už je ti aspoň trochu teplo?" "Jo je" přikývla jsem. Usmál se na mě tak jsem mu úsměv oplatila. Položil přede mně kafe a začali jsme si povídat. Povídali jsme si celou dobu, když jsme zjistili, že máme kafe dopitá. Zvedli jsme se a šli. Došli jsme před náš dům a zastavili jsme se. "Promiň, ale zítra pro tebe nepřijdu. Musím jít něco říct Victorii.  Uvidíme se až ve čtvrtek, pokud je dneska úterý." "Jasně budu se těšit" řekla jsem mu a naposledy jsme se políbili. Harry odešel. Dívala jsem se na něho dokud jeho úplně nezmizel. Potom jsem šla dovnitř, svlíkla jsem ze sebe mokré oblečení a osprchovala se.

Tak máte tady další část:) první část má 8 reads:) docela dobrý:) díky:) teď se ty části už budou prodlužovat tak doufám, že se vám budou líbit:)

-K

Can't Stop LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat