18. část

173 7 1
                                    

Otevřely se dveře a tam stál Niall. Oba jsme si s Amy oddechli a nejspíš i Niall. "Nestalo se ti nic Amy? Harry mi říkal, že tady včera stálo autopodobné tomu Louího, ale Louis to neby, protože byl s ním." "Ne, už je to v pohodě" usmála se Amy na Nialla. Chtěl jsem jim nechat chvilku soukromí a tak jsem vzal bundu a vydal se ke dveřím.

Pohlad Amy:

Všimla jsem si, že Niall za Jayem zavřel dveře a vydal se k mé posteli. "Tak řekneš mi co se stalo?" zeptal se a já dneska už podruhé začala vyprávět, c se mi včera stalo. Niall byl... Jak to přesně popsat... Vyděšený. To je to správné slovo pro Niallův výraz. Myslím, že už bylo tak kolem osmi večer a tak jsem navrhla Niallovi, že si pustíme nějaký film. Pustlili jsme si náš oblíbený. LOL. Oba dva jsme ho hrozně milovali. Když zkončil film, lehla jsem si vedle Nialla, který už samozřejmě spal, přikryla ho peřinou a uvědomila si, že dneska jsem se dívala na dva filmy.  Pousmála jsem se a usla. Ráno už Niall v posteli nebyl, al za dveřma jsem slyšela cinkání nádobí a za chvíli už Niall vcupital do mého pokoje se slovy: "Tak princezno, snídaně až do postele." Musela jsem se smát. Když to říkal, soustředil se jen na to, aby mu nic nespadlo. "A kde si vůbec byl dneska večer? Měl ses vrátit už včera ne? Předevčírem jste měli v Americe poslední koncert." "No... Já..." začal se zadrhávat Niall. "Jsem... Přespal u Zayna." Konečně to z něho vylezlo. Niall se snažil se mi nepodívat do očí, co znamená, že něco tají. No nebudu to teď řešit. Niall mi podal nídani a řekl: "Na dnešek jsem ti tady pozval Alex." Usmál se. "Aby tě trošku rozveselila." S plnou pusou jsem mu poděkovala, takže z toho vzniklo něco jako "uju". No prostě jsem blbec no...  Než přišla Alex oblíkla jsem si svoje legíny s potiskem Galaxie a tričko se Supermanem. Vzala modrý šátek a uvázala si ho do vlasů, které už jsem si předtím dala do drdolu. Alex už za chvíli klepala na dveře a já jí šla otevřít. Vběhla dovnitř a začala se mě vyptávat, jestli se mi nic nestalo.  Uklidnila jsem jí a šly jsme do mojeho pokoje. Hodinu jsme kecali vcelku o ničem. Potom se ozvalo zaklepání na moje dveře a dovniř vkročil Niall. "Upekl jsem vám muffiny" usmál se. "Ni? Vážně si to pekl ty, nebo si to dal jenom do trouby?" rozesmála jsem se. "No tak dobře ty malá potvoro, jenom jsem je strčil do trouby" rozesmál se taky. Přidala se k nám i Alex. Asi po pěti minutách už jsme se zase všichni uklidnili a Niall ještě řekl: "Kdybyste něco potřebovaly, jsem ve svém pokoji" a zmizel. Pustily jsme se s Alex do muffinů. Snědly jsme je skoro všechny. "Musím si zajít na záchod" řekla Alex s úsměvem a odešla. Čekala jsem 2 minuty, 5 minut, 8 minut, 10 minut a když už 15 minut nepřicházela vydalajsem se jí hledat. Do obyváku, do kuchyně, ale nikde nebyla. Ještě se půjdu zeptat Niho řekla jsem si v duchu. Zaklepala jsem. Otevřela jsem dveře a vešla. A tam jsem viděla.... Ne to snad ne!

Tak a je tu další část:3 miluju vás:3 1. část už má přes 250 přečtení:3 jste moji miláčci:3 děkujůů a komentáře a votes mě moooc potěší:3:)

-K

Can't Stop LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat