15. část

226 8 2
                                    

Už tam stála. Dala jsem si sraz se svou nejlepší kámoškou Alex. Ano, neviděly jsme se hodně dlouho. "Ahoj" pozdravila jsem jí s úsměvem a obejmula jí. Viděly jsme se naposledy v polovině prázdnin. Alexini rodiče jsou totiž bohatí a tak odjeli na měsíc na Floridu. Před pár dny přijeli a já si vzpomněla až teď. Nechápu, jak jsem mohla zapomenout. Došla jsem k tomu, že za to může vztah s Harrym. Potřebovala už jsem někomu vyklopit svoje pocity. "Tak povídej" řekla Alex příjemným hlasem. Ona jediná mi dokázala naslouchat a ještě mi dobře poradit. Řekla jsem jí všechno, co se stalo. I pusu od Jaye i Harryho včerejší. Řekla jsem jí i to, že se Niall pořád někam vytrácí a ona se zatvářila tak nějak divně. Připadalo mi, 6e se tváří tak, že ví co Niall dělal, ale to je blbost, když byla pryč. Poradila mi, že se musím snažit, co nejvíc se bavit a tak na něho nejlíp zapomenu. Asi měla pravdu. Na dnešní večer jsme se domluvily, že vyrazíme do klubu a budeme se bavit. Přišla jsem domů, oblíkla si černé koktejlky, černé lodičky a vzala malou kabelku. Vzala jsem si džínovou bundu, aby mi nebyla zima. Alex už mě čekala před domem. Vyrazili jsme do klubu v centru Londýna. Když jsme vešly, uviděly jsem pár známých. Chvilku jsme seděly a pak začali hrát moji oblíbenou písničku od Avicii- Wake Me Up. Vytáhla jsem Alex na parket a začly jsme tančit. Za chvíli se k nám přidali nějací kluci. V tom hluku jsme ani neslyšely jejich jména, tak jsme se šli na chvíli posadit. Představili se nám jako Justin a Robert. Justin byl hezčí a nejspíš jsem se líbila i já jemu. Zrovna tam DJ hodil pomalou písničku, tak mě Justin vzal tančit. Přitiskli jsme se k sobě. Když písnička skončila, táhnul mě na záchody. Zavřel nás do kabinky a přitlačil mě na stěnu. Drsně mě políbil. Sice jsem byla opilá, ale byla jsem si jistá, že tohle nechci. Snažila jsem se ho od sebe odstrčit, ale držel mě pevně a tak zbývala poslední záchrana. Kopla jsem ho kolenem do rozkroku. Pomohlo to. Zhroutil se k zemi a já využila této chvíle a vypadla ze záchodů hledat Alex. Našla jsem ji s Robertem. Ten byl asi o hodně jinší než jeho kamarád Justin a hned se ptal: "Taky to na tebe zkouše?" Přikývla jsem. "To je debil" zaklel. Rozloučili jsme se s ním a já už nechápající Alex táhla pryč z baru. Hned jak jsme vyšli ven, spustila Alex: "Co na tebe zkoušel? Proč jsme tak rychle odešly? Můžeš mi to všechno vysvětlit?" Řekla jsem Alex ať u nás dneska přespí, že jí všechno řeknu. Zavolala svým rodičům, aby neměli strach a vydaly jsme se k nám domů. Celou cestu jsme mlčeli a když jsme vešli dovnitř stál tam Niall. Byl nadšený a zároveň překvapený. Zalezli jsme ke mě do pokoje, převlíkly se do pyžam, Alex jsem půjčila svoje a začala vyprávět. Všechno jsem jí řekla a ona se nedokázala přestat divit. Nakonec jsme si zalezly ke mně do postele a pustili si film. Komedii samozřejmě. Romantický by jsem v mojem rozpoložení nezvládla. Vážně jsme se nasmály. Chipsy jsme snědli celé. Tuto chuť k jídlu mám s Niallem stejnou. Pořád musím jíst, ale moje tělo už si na to zvyklo a jsem hubená, tak jako Niall. Potom jsme si lehly a začaly si vykládat hororové příběhy. Dělaly jsme to vždycky, když u nás Alex spala. 

Omlouvám se 15. část je tu znova, protože jsem tady minule dala omylem 13. :) doufám, že pochopíte a přečtete si:):* dííííky moooooc že čtete úplně vás milujuuu:3 

-K

Can't Stop LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat