11. část

276 7 1
                                    

Za dva dny je párty a já mám obovské kruhy pod očima. Je mi po Amy šíleně smutno. 

Den párty:

No, tak nevím jak budu připadat ostatním, ale když se vidím v zrcadle, připadá mi, že by neměl nikdo nic poznat. Za chvilku tady má být Louis a vyrazíme. A zvonek asi už je tady. Nasedli jsme do mojeho Volva a vyjeli. Jeli jsme asi 15 minut a už jsme byli na místě. Vystoupili jsme a zamířili dovnitř. Pozdravil jsem se s pár lidma a šel rovnou k baru. Kopl jsem do sebe několik skleniček vodky a pak už si na nic nepamatuju. Ráno jsem se vzbudil a v mojí posteli ležela nějaká cizí holka. Nemohl jsem přijít na její jméno, ale co bylo v noci mi bylo jasné. Vstal jsem a vzbudil taky jí. Sice s ní byly trochu problémy, ale nakonec stejně odešla. Převlíkl jsem postel, osprchoval jsem se a zapl televizi. V televizi naskočil titulek: "Mladý zpěvák Harry Styles ze skupiny One Direction to včera zase rozjel" a byla tam foto mě a dívky se kterou jsem se tady ráno vzbudil. Oh můj bože, doufám, že ty zprávy neviděla Amy. To bych u ní totálně propadl. Co já jsem to za debila? Tak to skončí vždycky. Párty, vodka, černá díra a vzbudím se vzbudím se s nějakou ženskou ve své posteli.

Pohled Amy:

Dneska jdu ven s Jayem (pozn. to je Dick z minulého dílu  spletla jsem si jméno). Hrozně se těším. Už dlouho jsem neměla puštěnou televizi a tak jsem si ji nachvilku zapla. Ale, no ne. Další děvka u Harryho doma. Televizi jsem okamžitě vypla. Nepotřebovala jsem vědět víc. Naprosto mi to stačilo. Rozezněl se zvonek. To bude Jay. Taky, že byl. Vyrazili jsme. Procházeli jsme se, smáli se a povídali si. S Jayem mi bylo dobře. Zapomněla jsem na minulost. V sedm jsme dorazili k nám domů. Rozloučili jsme se objetím ajá vešla dovnitř. Niall se usmíval. Nejspíš byl rád, že jsem zapomněla na Harryho. Šla jsem k sobě do pokoje a ponějaké době se podívala na Twitter, Facebook a Instagram. Nic nového. Tak jsem si zapla písničky. Pustila jsem si Eda Sheerana. Miluju jeho písničky a miluju i Taylor Swift. Vím sice, že ji kluci nemjí moc rádi, ale já ji ráda mám. Je opravddu hodná a upřímná. Začla písnička Everything Has Changed. Miluju tuto písničku. Dala jsem si ji do reproduktorů a začala zpívat. Skákala jsem po posteli a zpívala. Přišel za mnou Niall a začali jsme dělat kraviny spolu. Niall je fakt ten nejlepší brácha, jakého můžu mít. Kolem půlnoci jsme šli oba do svých postelí a ještě pořád jsme se smáli. Usla jsem hned. Ráno jsem vstala až kolem desíti a měla jsem dobrou náladu. Škoda, že jsem se s Jayem domluvila až na zítřek. Niall už doma nebyl, tak jsem se dala do úklidu. Náš domeček už to potřeboval. Vysávala jsem se sluchátky na uších. Broukala jsem si melodie písniček a uslyšela jsem zvonek. Sundala jsem si sluchátka, vypla vysavač a přemýšlela, kdo to může být. Ke dveřím jsem došla s přesvědčením, že to bude Jay. Učitě mě chtěl potěšit a přišel dřív než jsme se domluvili. S úsměvem jsem otevřela dveře, jenže jakmile jsem spatřila, kdo to je, úsměv mi zmrzl na rtech...

Tak od tohoto dílu už by se vám to mohlo líbit:) děkuju mooooc že čtete:) první kapitola už má přes 50 přečtení:O já vás žeru:3 další část zase zítra:)

-K

Can't Stop LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat