AK-3-

364 41 3
                                    

'' abla şu kız vardıya hani istemeye gidecektik geçen sene '' dedi ve ablasının hatırlaması için zaman tanıdı. '' hangisi '' dedi ablası hatırlamadığı için '' ha şu seni istemeyen, beğenmeyen !'' Dedi kinayeli bir şekilde. '' iki lafından biri laf sokmak iyili birşey sorduk sana '' diye kızdı ablasına Şafak. Gerçekten kızmıştı zaten biliyordu ne olduğunu. Bu şekilde yüzüne vurulması üzmüştü.

O gece yine arkadaşlarıyla içmeye gitmişti Şafakve eve döndüğünde zil zurna sarhoştu. Başını yastığa koyduğu gibi uyuya kaldı . Sabah feci bir baş ağrısıyla uyandı ama alışmıştı artık her sabah yaşadığı ağrıydı bu '' artık vücudumun içkiye bağışıklık kazanması lazım bune ya her sabah baş ağrısı çekiyorum '' diye söylene söylene mutfağa gitmişti. Babası ve ablası çoktan masaya oturmuştu . '' şükür uyanabildin. Gece yine sarhoş girdin eve ipsiz sapsız dolaşman yetmiyor gibi. Kaç yaşına geldin akıllanmayacak mısın sen eşek herif.'' '' bu sabah yine formundasın baba " diye dalgaya vurdu Şafak çünkü bu durumada alışmıştı. Birazdan biricik üvey annesi kendisini babasına karşı savunacaktı ve babası evden çıkar çıkmaz o çirkin suratını gösterecekti . " koskoca adama böyle şeyler söylenir mi hiç be adam sende lafını bilmiyorsun. Azıcık insan gibi konuşsan belki kafası alır dimi oğlum " dedi üvey annesi . Tamda dediği gibi savunmaya geçmişti sırf ablasının ve babasının gözüne girebilmek için. " biricik annecim çok iyisin !" Derken yapmacık bir gülümseme vardı Şafak'ın yüzünde. Babası kahvaltısını bitirince paltosunu aldı ve dışarı çıktı . " Şafak bugün hangi boş işlerle uğraşacaksın ve kimleri rahatsız edil kapımıza dayandıracaksın" Şafak bu sözlerle daha çok sinirlendi. " sen işine bak karışma bana " dedi ve kapıyı çarpıp çıktı.

" Hakan ben mekana gidiyorum sizde toplanın gelin canım çok sıkkın " dedi arkadaşına telefonda " Of abi ya her gün aynı muhabbet bi anan bi baban..." derken Şafak lafını kesti " düzgün konuş lan dingil o benim annem değil. Canımı sıkma benim gel diyorsam gel " diye sert çıktı ve telefonu kapattı . Arkadaşı oflayarak diğerlerinide aradı ve Şafak'ın çağırdığını söyledi.

" yine ne var oğlum bugün pazar çalışan insanlarız biz senin gibi boş mu geziyoruz da tatilimizi kumarla geçireceğiz" dedi Kerem yapmacık bir kızgınlıkla " yav he he Kerem napcan evde babannenle tombala mı oynayacaksın" " Of boş yapmayın gerzek herifler oyuna başlayalım artık " dedi Tufan.

Saatlerce oynanan oyundan sonra evlerine gitmek için yola koyuldular. " yawrum sen ne kadar güzelsin böyle bak bak Kerem Allah neler yaratıyor " diye kıza bağırıyordu. Genç kız korkarak arkasına baka bak hızlı adımlarla ilerlemeye devam etti ama Ahmet'in durmaya niyeti yoktu. Koşarak kızın önünü kesti ve " numaranı versene pişman olmazsın " dedi " lan yavşak herif rahat bırak kızı azıcık akıllan be mal " diye kızdı Şafak arkadaşına . Ahmet böyleydi güzel bir kız gördüğü zaman kendine hakim olamıyordu. " Karışma lan yavşak bırak şurda iki eğlenelim görmüyor musun güzelliği bir içim su " dedi kıza daha çok yaklaşarak. Kız iyice korkmaya başladı gözlerinden akan damlalar ne kadar zor durumda olduğunu kanıtlıyordu. Geri geri giderken bir anda kendisini bir bedenin arkasında buldu. " lan bas git işine görmüyor musun kız korkuyor. Git başkalarıyla geç dalganı " dedi Şafak ve arkadaşını genç kızdan uzaklaştırdı. Kızı kontrol etmek için arkasına döndü ve azından okkalı bir dür çıktı " siktir"

AŞKLA KARIŞIK - Güzel seven adamlar serisi 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin