AK - 8 -

241 32 20
                                    


Esin...

Şafak'ın anlattıklarından sonra kafamın içinde bir sürü şey dönüp durdu. Ne yapmam lazım bilmiyorum. Onu geçmişiyle yargılamak istemiyorum ancak içimde korkularımda var. İlk görüştüğümüz andan beri bir yanlışını görmedim hatta çok çok ilgili davrandı. Ayrıca o geceden sonra bana karşı bir şeyler hissettiğini bile itiraf etti. Sanki her şey bizim bir geleceğimizin olamayacağının işaretini veriyor. O gece arkadaşıyla yaşadığımız iğrenç durum, aramızdaki yaş farkı ve bugün anlattıkları... Allah'ım bana yardım et benim için hayırlı olanı bana nasip et.

Yatakta döndüm durdum ama nafile bir türlü uyuyamadım. Abimin odasından sesler gelince yanına gitmeye karar verdim.

Kapını tıklatıp içeri girdim. '' abi biraz konuşabilir miyiz?'' abim yüzündeki gülümsemeyle bana baktı ''tabi ki fındık kurdu gel otur. Zaten bir derdin olmasa gelmezsin yanıma'' yapmacık bir kızgınlıkla konuşunca yatakta arkasına geçip boynundan sarıldım. Birazcık daha sıkarsam boğulabilirdi.

''kıza fındık kurdu dedik aslan kesildi. Bırak kızım boğazımı ben daha gencim''

'' of abi sende yani birde erkek olacaksın benim sıkmamla mı öleceksin'' dedim daha çok sinir etmek için galiba işe yaramıştı. Abim yavaşça yanımdan kalktı ve beni bir çırpıda omzuna aldı.

''birde erkek olacağım he ben sana şimdi gösteririm.'' Dedi ve deli gibi dönmeye başladı. Annemler duymasın diye sesimi çıkarmamaya çalıştım ama hızlanınca daha fazla kendimi tutamadım. '' yaaaa abi bırak beni. Bak bağırırım, sana diyorum. İyi sen kaşındın. Babaaaaaa babaaaa babaaa koş ya koş kızını öldürüyorlar.'' Bağırmamla beraber odanın kapısı hızla açıldı. '' sizi eşek sıpaları kalpten gidiyordum az kalsın.'' Odaya ilk girdiğinde yüzündeki telaşlı ifadeden ne kadar korkmuş olduğunu görebiliyordum ama bu ifade yavaş yavaş rahatlamaya bırakmıştı kendini. Abim beni yavaşça indirince bir süre koluna tutundum. En azından başımın dönmesi geçene kadar.

Babam rahatlamış bir şekilde odadan çıkarken yine abimle baş başa kalmıtım. ''Esin sen bir şey konuşacaktın. Dinliyorum.''

'' Şey aslında bir şey sormak istiyorum. Diyelim ki şimdi sen bir kızsın ve erkek arkadaşın var. Böyle geçmişinde biraz kötülükler yapmış. Kavga falan etmiş. Yani anlayacağın biraz belalı bir tip ve sana gelip bunları anlatıyor. Aramızda gizli saklı kalmasın diye, tepkin ne olurdu? Ona karşı ne düşünürdün?''

'' Esin Hanım acaba bu anlattığın kişi Şafak olabilir mi?'' dedi kızgın bir tonla. '' ya abicim sen soruma cevap ver.'' Abim birkaç saniye durdu düşündüğü belliydi. ''bak fındık kurdu, korkuların var anlıyorum ve hakta veriyorum. Eğer kendini evlenmeye hazır hissetmiyorsan bunu bana söyleyebilirsin. Seni kimseyle zorla evlendirmelerine izin vermem. Bundan öncekiler ciddiye binmediği için sesimi çıkarmadım ama bu farklı, sen sadece bana istemiyorum de yeter''

Abim aşımı göğsüne koyup eliyle saçlarımı okşarken söylemişti bunları. Durdum, düşündüm. Evet, hazır değildim ve karşımdaki kişiyi tanımıyordum. Vazgeçer gibi oldum istemiyorum demek geçti içimden. Ama sonra bana bakışları geldi aklıma, yanımda nasıl heyecanlandığını hatırladım. Eli ayağı birbirine karışıp kekeleyerek konuşmaya başlıyor bu durumdayken. Bunları düşünürken gülmüşüm, farkında bile değilim.

'' Kardeşim merak ediyorum neden sırıtıyorsun? Sana ciddi bir şey sordum'' abim haklı olarak neden güldüğümü anlamamıştı. ''Ben Şafağı tanımak istiyorum. Herkes gibi önyargılı yaklaşmak istemiyorum. O yüzden anlattım sana bunları, senin vereceğin cevap benim için çok önemli.'' Dedim kararlılıkla.

AŞKLA KARIŞIK - Güzel seven adamlar serisi 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin