AK -4-

329 45 27
                                    



     ''lan oğlum ses versene'' dedi Hakan ama Şafak'tan hala ses gelmiyordu. ''aha damın devreler yandı yemin ederim. Ben size dedim yeter dedim kalkalım dedim bu kadar oyun yeter dedim'' derken Kerem araya girdi ''lan tamam sus karı gibi dır dır bi susmadın amk ne çene var sende'' dedi.

     ''abi harbiden bu adama bir şey oldu. Baksana kımıldamıyor bile'' dedi Tufan artık endişelenmişti arkadaşı için '' abi bi ses ver be aloo kime diyorum'' dedi tekrardan Tufan en küçükleri olduğu için hepsine abi diye sesleniyordu. Şafak kendine gelir gibi oldu derin bir nefes aldı ve ağzından arkadaşlarını şaşırtacak kelimeler döküldü ''âşık oldum'' dedi ve aptal aptal sırıtmaya başladı. '' ne âşık olması oğlum manyadın iyice sen'' dedi Ahmet inanamıyordu arkadaşının aşık olabileceğine 27 yaşındaydı Şafak ve şuana kadar bir kıza karşı bu tarz şeyler hissetmemişti. Zaten karşısına âşık olunabilecek kadar güzel bir kızda çıkmamıştı.

     Şafak eve geldi ama hala yüzünde aptal bir sırıtış vardı. Ablası da fark etti bu durumu '' ne oldu yüzündeki bu aptal ifade de ne '' , '' abla ben âşık oldum '' dedi tek nefeste '' ne, ne diyorsun sen Şafak ciddi misin?'' dedi ablası şaşkınca ''bu gün dünyanın en güzel kızıyla karşılaştım. Bir an öldüm de cennete düştüm sandım melek gibiydi. Abla ben bu kızı bir daha nasıl göreceğim ?'' diye merakla sordu. '' ah be ablacım âşık ola ola sokaktan geçen kıza mı âşık oldun. Kim bilir kimin nesi nerde oturur. Boş ver şimdi sen onu olmayacak şey için konuşmanın anlamı yok. Hem bak sana ne diyeceğim. Sevim yenge geldi geçen sene istediğimiz kız var ya onu annesi biriyle evlendirmek istemiş çocukta onun beraber büyüdüğü çocukluk arkadaşıymış. Evi birbirine katmış 'ölürüm de evlenmem' demiş. Ama tabi annesi dinlememiş ' ondan daha iyisini mi bulacaksın hem huyunu suyunu biliyorsun sen gelen taliplere burun kıvırırsan zor evlenirsin benim dediğim kişiye kalırsın' demiş'' derken Şafak ablasının lafını böldü. '' abla sen ne anlatıyorsun ya Allah aşkına bastın gaza gidiyorsun'' diye söylendi. '' sus terbiyesiz birde lafımı bölüyorsun en sonunda kız demiş ki kuzenlerine – biliyorsun Sevim teyzede onun yengesi- 'istemeye kim gelirse gelsin kabul edeceğim yeter ki onunla evlenmeyeyim' demiş'' , '' ee ben ne yapayım abla '' dedi Şafak umursamaz bir şekilde '' harbi salaksın sen ya bizde gidip isteyeceğiz kızı başkası gitmeden'' diye açıklama yaptı.

     Şafak'ın aklında hala gördüğü kız vardı 'zaten ben kim o kızla olmak kim böylesi bir güzellik bende ne bulur en iyisi şu kızı istemeye gitmek' dedi kendi kendine ve hemen ardından uykuya daldı.

    Aradan birkaç gün geçti.Pazar sabahıydı ve her iki evde de bir kargaşa vardı. Genç kız çok üzgündübütün gece ağlamaktan gözleri şişmişti 18 yaşında evleneceğini hiç düşünmemişti.Genç adam kaç gündür o kızı düşünüyordu fakat bugün başka birini istemeye gideceklerdizaten 'en doğrusu bu o kızı bir daha hiç görmedim' diyordu her defasında. Bütünhazırlıklar bitince babası ablası ve biricik üvey annesi ile bir bilinmezedoğru yola çıktılar. 

.

.

.

 Kitabımı okuyan arkadaşlar hiç mi fikriniz yoknasıl yazıyorum ya da yazım hatalarım var mı? Oy kullanır ve yorum yaparsanız sevinirim :) :) :) İyi Okumalar ...




AŞKLA KARIŞIK - Güzel seven adamlar serisi 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin