Ben Diana Deep. Buda benim hikayem.
17 yaşımda annemi uçak kazasında kaybettim. Annem bir hostesti ve durmadan uçması gerekirdi bir gün işler pek yolunda gitmedi ve uçakları Atlas okyanusuna düştü. Hala uçaklarını bulamadılar, o yüzden annemi ölmüş olarak görmüyorum. Babam, annem öldüğünde yıkıldı ve bütün ilgisi ben oldum. Aradan bir yıl geçmesine rağmen hala gelecek umuduyla yaşamak tam bir zavalılık.
Annem öldüğünden beri durmadan babamla gezerdik -az da olsa annemin öldüğünü aklımdan çıkarmaya çalışıyordu- her gezdiğimiz yerde bir sürü fotoğraf çekinirdik. Bu sefer gittiğimiz Union, Washington da güzel bi ev bulduk, babamla ilk girdiğmiz an o evi istedim. Ben evi gezerken babamda emlakçı ile konuşuyordu. Odalara bakmak için yukarı çıktım ve merdivenin başında birini gördüm aşırı seksi birine benziyordu ve en sonunda "merhaba" dedim ve beni takmadan merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı, gerçekten güzel bi vücudu vardı kolları kaslıydı ki tişört yırtılacakmış gibiydi. Çocuk bana döndü ve samimi bir şekilde güldü ve birden kayboldu, ben hızla yere çarptım her yer birden karardı. Uyandığımda babam ve emlakçı dört gözle beni izliyorlardı. Babama "ne oldu burada, ben buraya nasıl geldim, ben.... ben yukarıda..." dedim ve babam sözümü keserek araya girdi "bi takırtı duyduk ve yukarı çıktık ve sende bayılmıştın" dedi babam. Acaba gördüğüm çocuğu ona anlatmalı mıydım, kesin benim deli olduğumu zanneder ve tekrar anneme bağlar hiç kalkışmayıp ayağa kalktım. Emlakçı kaldığı yerden devam etti konuşmasına onlar tekrar konuşmaya koyulmuşken dışarı çıkıp hava almanın en iyisi olacağına karar kıldım. Dışarı çıktığımda hafif hafif rüzgan esiyordu saçlarım az da olsa uçuşuyordu. Etrafıma bakarken karşı evin kapısı açıldı ve onu gördüm. Az önce, ben bayılmadan önce ki çocuktu bu. Sersemlemiştim, yerimde sendeledim, ve bu tarafa bakınca kalbim ağızımdan çıkacak gibi oldu. Bana beş saniye kadar baktıntan sonra kapıyı sertçe kapattı ve yerimde irkildim "piç ne olacak" diyip içeri girdim. "baba ne zaman gidiceğiz buradan sıkıldım" dedim babam direk bağırarak "iniyorum tatlım" diyip ağzı kulaklarına vararak yanıma uçtu. "Bu evi tutuyoruz tatlım" diyip gülümsedi ve anlımdan öptü. Emlakçı kadın babama bir kaç kağıt parçaları imzalattı ve bu eve girdiğim an ki istek bir anda kaybolmuş, kendi evimize gitmek için can atıyodum. Burası resmen tuhaf bir yer, her dakika başı tüğlerim diken diken oluyor burada...