Második novella megjelenése a láthatáron

326 30 5
                                    

Most nem hoztam sem cikket, sem novellát, csak egy rövid kis helyzetjelentést azoknak, akik esetleg nem látták még a nagy hírt a blog Facebook-oldalán (amit elérhettek itt: https://www.facebook.com/daremoofficial/ vagy szimplán a Face keresőjébe beírva a Daremo nevet).

A mostanában megírt novelláimat mind beküldtem egy-egy pályázatra (éppen ezért ezeket nem tettem fel Wattpadre, de a saját blogomon olvashatjátok őket). Az év eleji fogadalmaim egyike az volt, hogy idén legalább három pályázaton is részt veszek az írásaimmal, és eddig úgy látszik, jól tartom magam ehhez: már két versenyen is részt vettem, illetve veszek, mert van, ami tart még.

A nagy hír pedig az, hogy az egyikről tegnap már meg is érkezett a visszajelzés, szóval nagy örömmel jelentem be, hogy a Vigyázzunk rá  c. írásom meg fog jelenni egy nyomtatott kötetben. (Ezt sem olvashatjátok Wattpaden még, de itt bármikor: https://papirfecnis.blogspot.hu/2017/03/vigyazzunk-ra.html) 

Egyelőre több információval nem tudok még szolgálni, de ne aggódjatok, amint megtudok valamit, azt veletek is megosztom, leghamarabb a fent említett Face-oldalon (tehát megéri követni ;) ). Egy biztos: majd kiugrok a bőrömből örömömben! :)

Tartsatok velem ezután is, hátha összejön a második pályázat is (na, az lenne a tetőpont, biztos meghatódnék!), és köszönöm a támogatásotokat! Hogy konkrét legyek: most éppen annak örülök, hogy már több mint 200-an kedvelitek a blog Facebook-oldalát! Fantasztikusak vagytok, el sem tudom mondani, milyen sokat jelent nekem a támogatásotok!

Igyekszem hát meghálálni a bizalmatokat, ha mással nem, hát azzal, hogy rendíthetetlenül írok és pályázok, hajkurászom a lehetőségeket a munkáim bemutatására. Lesznek még érdekes dolgok idén, és még csak most kezdődött az év! :) Csak győzzem kivárni...

Napokon belül jelentkezem új tartalommal, de előbb kigyógyulok a náthából. :) Most biztosan adott egy erős löketet a tegnapi jó hír, komolyan mondom, ma reggelre már egy fokkal jobban is éreztem magam. :)

Köszönöm szépen, hogy itt vagytok velem! :)

Írástechnikai cikkekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora