Ceruzanyomok - Új blog a kezdő íróknak

425 48 1
                                    

Sziasztok!

Látom, hogy sokan panaszkodtok, hogy elég kevés visszajelzés érkezik az írásaitokra. Egy szerzőtársammal, Emília Mollával ezen elgondolkodva létrehoztunk egy új blogot (mármint külön blogot, nem a Wattpaden), ami talán érdekelhet titeket is. A saját blogomon írt ajánlót ezért csak átmásolom ide. :) 


Zavar, hogy alig kapsz visszajelzést az írásaidra?

Bánt téged, hogy úgy tűnik, mintha senkit sem érdekelne a munkád?

Úgy érzed, az olvasóid hallgatása tönkreteszi az önbizalmadat?

Te hiába kommentelsz más írópalánták műveihez, hozzád ők már nem jutnak el?

Szeretnél fejlődni és a többieket is segíteni?


Emília Molla és én úgy döntöttünk, hogy az ilyen helyzetben lévő írópalántákat szeretnénk segíteni. Célunk, hogy ösztönözzük az amatőr írókat egymás munkáinak véleményezésére, és hogy az embereknek megmutassuk a kölcsönösség előnyeit. Hisszük, hogy az író nemcsak akkor fejlődik, ha kritikát kap, hanem azzal is előre lép a saját írói útján, ha megtanulja, hogyan ismerjen fel egy szövegben erősségeket és gyengeségeket. Szeretnénk a kölcsönös véleményezések által egy összetartó írópalánta-közösséget létrehozni, ami segíti a tagokat a fejlődésben, és persze új barátságok kialakításában.

A Ceruzanyomok egy olyan oldal, ahová bárkinek felkerülhet a novellája vagy a regényének az első fejezete. Egyetlen előfeltétel van csupán: egy írás publikálásához két, már korábban kikerült alkotáshoz kell véleményt írnod. Ha pedig te is sorra kerültél, akkor az újak már a te művedet is fogják véleményezni.

Kedvcsinálóként a tények:

Eddig 6 felkerült íráshoz 34 komment érkezett, a legtöbbet véleményezett novellánál ez 11 darab. Még ha úgy is számoljuk, hogy ennek a fele az író válasza, akkor is elmondhatjuk, hogy ennyi véleményt a legtöbb amatőr író és blogger nem szokott kapni a novelláira. A kommentek tartalmasak és segítő szándékúak, az új novellák és véleményírók pedig folyamatosan érkeznek.

Ha tetszik az elképzelés, akkor keresd fel a blogot! Még csak most kezdtük, de már számos amatőr író csatlakozott hozzánk, folyamatosan érkeznek az új vélemények, éppen ezért én biztos vagyok benne, hogy hamarosan kialakul egy közösség, aminek a tagjai egymást segítik a jobb íróvá válás útján.

Gyere, és légy részese a blognak!


http://ceruzanyomok.blogspot.hu/

(Az oldalon a menüsorban navigálva további fontos infókat, az oldal működését és a teljes szabályzatot elolvashatjátok, de a lényeg tényleg ennyi: két vélemény után a te novellád is felkerül.)

Várunk titeket sok szeretettel! :) 

Írástechnikai cikkekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora