Úgy vettem észre, hogy nincs minden olvasóm tisztában azzal, hogy engem pontosan milyen netes oldalakon lehet elérni, és hogy egyáltalán melyiket mire használom, érdemes-e engem követni. Ezért most ezeknek a bemutatására kerül sor. Később pedig még bővülhet is a lista, ha úgy alakul.
1. Facebook írói oldal https://www.facebook.com/daremoofficial/ (Daremo néven megtaláljátok)
A legegyértelműbb és a legegyszerűbb, ha elsőként szeretnél értesülni az új bejegyzésekről, egy esetleges szünet okáról, illetve azokról a fontosabb dolgokról, amik a (remélem) felfelé ívelő írói karrieremet érintik. Üzenetet is írhatsz, válaszolok mindenre, ha kell, segítek, ha szeretnéd, szívesen barátkozom. Tehát elsősorban itt érhetsz el, ha sürgősen kell valami – hiszen a telefonomon az éjjeli órákon kívül bármikor megkapok mindenféle Facebook-jelzést.
2. E-mail cím: pingvinfann.kukac.gmail.com [ezt a kukacot valamiért a Wattpad nem engedi beírni :)]
Ha valami olyan jellegűt szeretnél írni, amihez úgy érzed, hogy ez a formátum a legmegfelelőbb.
3. Facebook olvasói csoport https://www.facebook.com/groups/1592104931085953/ (Daremo olvasói)
Tulajdonképpen itt is a friss infók megosztása történik, de kicsit inkább barátibb hangvételben szeretnék ide írni. Előfordul, hogy egy-két érdekes dolog ide előbb kerül ki, mint az oldalra, illetve még közzé nem tett írásokból is néha megosztok egy-egy részletet, illetve olyan is előfordult már, hogy a tervezett blogbejegyzéseim listáját is közzétettem.
4. Facebook személyes profil – nincs link
Nem titok a nevem, nagyon könnyen elő tudjátok bányászni, hogy Horváth Kamillának hívnak, de szépen kérlek titeket, hogy a személyes profilomon csak akkor keressetek, ha valami tényleg fontos. Én szeretek barátkozni olvasókkal, más bloggerekkel és írópalántákkal, de csak úgy idegeneknek már több rossz tapasztalatból tanulva nem fogok visszajelölni. Ha mégis itt szeretnél valamit, akkor a jelölés mellé érkezzen egy levél is, hogy ki vagy, mi vagy, mit szeretnél, kérlek.
5. Wattpad-profil
Az oldalon olvasható az összes novellám, ami a blogom is, valamint az írással kapcsolatos cikkeimet is felteszem ide. A kihívások és személyesebb hangvételű bejegyzések viszont ide nem kerülnek fel.
6. Ask.fm-profil https://ask.fm/DaremoOfficial
Többnyire aktív vagyok itt is, úgyhogy ha véletlenül ellenállhatatlan vágyat érzel rá, hogy olvasgasd a válaszaimat, vagy névtelenül kérdezz tőlem valamit, akkor itt megteheted. Időről időre az érdekesebb, kifejtős, írást érintő kérdésekből szoktam válogatást csinálni a blogra (ami egyébként Wattpaden szintén nem elérhető).
7. Instagram https://www.instagram.com/daremoofficial/
Nem éppen napi rendszerességgel, de talán egyre gyakrabban foglalkozom az Instagram-fiókommal is. Írás közben elkapott képek, cuki háziállatok és a gyakorlati óráim lenyomatának gyűjtőhelye.
+1. Saját blogom, A papírfecnis fiók https://papirfecnis.blogspot.hu/
Itt találjátok meg leghamarabb az új novellákat és bejegyzéseket, itt értesülhettek leghamarabb minden friss tartalomról. Wattpadre néha csak egy héttel később kerülnek fel az új írások, éppen ezért szerintem mindenképp megéri elmenteni a blogom címét a későbbiekre.
ESTÁS LEYENDO
Írástechnikai cikkek
De TodoEbben a gyűjteményben a blogomról (daremo.hu) átemelt bejegyzéseket olvashatjátok. A nagyja írással foglalkozik, némelyik ugyan nem tisztán írástechnikával, hanem az írás, a művészet lelki oldalával, de remélem, hogy ezt is hasznosnak fogjátok talál...