Stěhování

134 11 2
                                    

V médiích Lukas

Z pohledu Lukase

Tak jak začít. Jmenuju se Lukas. Je mi 18 let. Právě se stěhuju z Berlína do Frankfurtu. Jestli se mi chce? Nechce. Jestli chcete vědět něco o mém životě tak teď vám to říkat nebudu.

Asi za půl hodiny tam budem. Měl bych mít vlastní pokoj s koupelnou. Dal jsem si sluchátka do uší a do pěti minut nevím jak ale jsem usnul. ,,Lukasi vstávej jsme tady." ,,Co? Co? Už jdu." Vylezl jsem a vešel do baráku. Hned jsem utíkal do svého pokoje. Byl hezký a měl i koupelnu. Jo tak to je hezký začátek.

Jelikož už je devět večer tak jsem se šel osprchovat a jít spát

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jelikož už je devět večer tak jsem se šel osprchovat a jít spát. Nesmím hned první den přijít pozdě.

Ráno

V půl šestý mi zvoní ten blbý budík. Jediný jeho štěstí je to, že je nastavený na mobilu a hraje tam moje oblíbená písnička. Jinak by už dávno letěl.

,,Lukasi vylez z postele a pojď se připravit hodím tě do školy ať v první den nepřijdeš pozdě." Sundal ze mě ten blb bratr deku. ,,Jo už jdu." Řekl jsem a brácha odešel. Tak jsem vstal šel do koupelny byla fakt nádherná.

 Tak jsem vstal šel do koupelny byla fakt nádherná

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Strávil jsem tam asi půl hodiny. Potom jsem šel dolů do kuchyně kde jsem si vzal jogurt a müsli.

Z pohledu Rachel. (Rejčl)

Je sedm hodin a opět mě brácha budí tím že začne zpívat. Jestli se ptáte proč. Můj bratr je zpěvák Chris Brown a každý ráno mi dělá budíček tím že začne zpívat. Většinou je to Loyal a Ayo. A když tu má svého kamaráda Adama, který taky zpívá jmenuje se Adam Lambert tak zpívaj jeho písničky třeba If I had you, For your entertainment, runnin.

,,Ségra vstávej už musíš do školy." ,,Vždyť jdu Chrisi. Nejsem tak rychlá jako ty." ,,To jde vidět tak šup šup. Udělám ti snídani co si dáš? Že se vůbec ptám palačinky." Řekl a začal se smát. ,,Jsi nějakej chytrej." ,,Hele ty drzoune jdi se umít a převléknout a já to jdu udělat." Šla jsem tedy do koupelny upravila se a šla do skříně si vybrat outfit. Vybrala jsem si bílé tričko, džíny a červenou košili.

Šla jsem dolů a na stole jsem měla připravený palačinky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šla jsem dolů a na stole jsem měla připravený palačinky. ,,Dneska tě hodím do školy." Řekl skoro s plnou pusou. ,,Odkdy mě vezeš do školy?" ,,Musím do studia s Adamem a mám to po cestě tak nemel a jes." Když jsem dojedla tak jsem si vzala všechny věci a šli k autu. Brácha nastartoval a vyjeli jsme směr škola. Před školou už na mě čekal Dominik. ,,Díky za odvoz brácha." ,,Není zač." Řekl a já vystoupila z auta. ,,Ahoj Rachel tak jak to zatím jde?" ,,Ahoj Dominiku jo zatím to jde co ty?" ,,Ale jo dobrý jdem do školy." Vyrazili jsme společně do školy. Vešli jsme do třídy začali jsme si tam povídat v osm zazvonilo na hodinu.
Do třídy vešla učitelka a začala mluvit. ,,Takže žáci, chtěla bych vám představit vašeho nového spolužáka Lukase Riegra." Vešel do třídy a postavil se před tabuli. ,,Tak Lukasi řekni nám něco o sobě." Řekla mu učitelka. ,,Takže ahoj jmenuju se Lukas. Je mi 18. S rodičema a dvěma sourozenci jsme se přestěhovali z Berlína. Mám rád hudbu, zpěv a tanec." ,,Děkujeme Lukasi. Rachel ty mu tady všechno ukážeš a pomůžeš mu." ,,Dobře." Odpověděla jsem. Učitelka ho posadila vedle mě. Musím říct že je hezký, ale kdo by se zahazoval s někým jako jsem já? Začala přestávka a my jsme šli na biologii. ,,Máš krásný jméno Rachel." Přišel za mnou Lukas. ,,Děkuju." Odpověděla jsem mu. V tom tam vtrhl David. David je snad ten největší děvkař ve škole. ,,Čau jsem David, prosim tě nezahazuj se tu s ní. Já ti to tu ukážu." ,,Čau Lukas, fajn." Když odešli tak za mnou přišel Dominik. ,,Děje se něco?" ,,Ne nic se neděje." Odpověděla jsem mu a on mě objal. Vždycky ví jak mi zlepšit náladu.

Takže ahoj vítejte u první kapitoli. Doufám že se vám líbí, protože jsem ji celou psala o půlnoci když jsem nemohla usnout.
Omlouvám se že víc jak týden nevyšla kapitola. Vůbec jsem nevěděla jak začít tak jsem začla druhou hlavní postavou.
Za cover děkuju T_E_R_R_Y_N_K_A hrozně moc ti děkuju 😘😘😘.
Vaše __Deni__😘😘😘

Love or Lie [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat