Připomenutí kapitoly
,,Jde o Marcuse." Řekla a Tinus se ještě víc přitáhl k Maye. ,,Bude to dobrý." Začala Tinuse uklidňovat. Zajímá o by mě co se stalo, protože jsem takhle Tinuse nikdy neviděla a docela dost se začínám bát, protože bylo i na Maye vidět, že se trošku bojí.
__________________,,Co se děje?" Zeptala jsem se. ,,Mac je v nemocnici." Řekl Tinus. ,,Vždyť ho nedávno pustily." Řekla jsem, protože je to fakt divný.
,,Už včera se mu udělalo blbě. Zvracel, motala se mu hlava a hůř se mu dýchalo. Dneska ráno šel do koupelny a omdlel. Nemohli jsme ho probrat tak jsme ho odvezli do nemocnice." Řekla Maya, když jsme pomalu šli do školy.
,,A jak na tom je?" Zeptala jsem se. ,,To nevíme. Dneska se tam půjdu zeptat a podívat se na něj." Řekl Tinus. ,,A pustí tě za ním?" Zeptala jsem se Tinuse.
,,Ptal jsem se a prej jo, protože jsem rodina." ,,A Mayu tam pustí nebo ne?" ,,Nepustí." Odpověděl. Radši jsme se o tom přestali bavit. ,,Co máme první hodinu?" Zeptala se Maya, když jsme byli u skříněk.
,,Chemii." Odpověděl Tinus, když vyndaval učebnice ze skříňky. ,,A kde jsme?" Zeptala se Maya a já přemýšlela jestli náhodou není blondýna. Dobře já nemám co říkal, ale to je detail navíc ona je bruneta takže.
,,V chemii? Začni myslet." Řekl Tinus a dal jí pusu. Ona se na něj jen zamračila. Najednou se okolo mého pasu omotaly dvě ruce a ten člověk mi dal pusu na tvář.
,,Ahoj kotě." Řekl Lukas a začal mě jemně kousat na krku. ,,Ahoj nech si to až nebudem ve škole." Řekla jsem a políbila ho. ,,Dobře. Tak jdem?" Zeptal se a my se vydali směr učebna chemie.
Hodina byla nudná jako vždy. Vlastně celý den byl nudný jako vždy. Po škole šel Lukas se mnou domů. Maya s Tinusem šli za Marcusem. Doufám že to dopadne dobře. I přes to jaký Marcus je tak se o něm bojím.
,,Co budeme dělat?" Zeptal se Lukas, když jsme byli u mě v pokoji a leželi na posteli. ,,Já nevím co chceš dělat?" Zeptala jsem se a podívala se na něj.
,,Jednu aktivitu bych měl." Řekl a šibalsky se na mě usmál. Popravdě nevím jestli hned chci jít do toho. ,,Já nevím Luky." ,,Noták. Neboj se." Řekl a začal rukou bloudit po mém těle.
,,Dobře." Řekla jsem a začali jsme se líbat. Při tom mi postupně začal sundavat oblečení.
..........................
-Z pohledu Lukase-Hned po tom co usnula jsem si vzal mobil a poslal video Davidovi jako důkaz, že jsem sázku splnil. Pomalu jsem vstal a párkrát jsem jí ještě vyfotil. No jo sázka. A odměna? Luxusní. Už se na ní těším.
Lehl jsem si pomalu zpátky, ale omylem jsem jí probudil. Naštěstí jsem ten mobil rychle vypl. ,,Zlato vstávat." Řekl jsem a pohladil jí po vlasech.
,,Když mě se nechce." Zakňučela a dělala, že dál spí. Po asi minutě jí to přestalo bavit tak se zvedla a oblékla.
Úterý
-Z pohledu Rachel-
Vešla jsem do školy a všichni se na mě začali hodně divně dívat. Přišla jsem k Dominikovi, Maye a Tinusovi. ,,Musíš něco vidět." Řekl Tinus a podal mi svůj telefon.
Byly to fotky a video mě a Lukase. U toho popisek. Sázka splněna. Do očí se mi nahrnuly slzy. Maya mě hned objala. Najednou se ozvala rána.
Podívali jsme se tam odkud to šlo.
,,Macu." Řekl Tinus. Objevil se tu Marcus a pral se s Lukasem. Marcus vyhrál. Lukas se zvedl a utekl.
ČTEŠ
Love or Lie [DOKONČENO]
RomansaPříběh o chytré šestnáctileté dívce, která v dětství přišla o matku. žije se svým otcem a se svým starším bratrem. Ve škole není vůbec oblíbená. V celý škole má jen dva kamarády, který jí pomáhají úplně se vším. Co se stane když do její třídy přest...