Takže než začne kapitola tak tu je pár otázek co jste napsali v komentářích. Jinak můžete otázky psát kdykoliv pod jakoukoliv kapitolou.
Lukas
Proč jsi byl na minulý škole děvkař?Od svých čtrnácti už žádný vztah nechci. To co se stalo je docela na dlouho. Zkrátka byl jsem s jednou holkou, kterou jsem nesmírně miloval. Udělal bych pro ní všechno. Byly jsme spolu asi tak půl roku a ona mě podváděla s mým nejlepším kámošem. Jelikož byla starší tak už jí bylo patnáct a kamarádovi taky. A jak jinak tak jsem je načapal když šukali. A od té doby jsem už nechtěl žádnej vztah.
Rachel
Vážně se ti líbí Lukas?Je hezkej. Má nádherný oči, vlasy a hlavně úsměv. Pokud není s Davidem a Tobiasem tak je úplně jiný. Takže jo líbí a hodně.
Dominik
Líbí se ti Maya nebo Rachel?Maya. Stoprocentně Maya. Ne že by Rachel byla špatná to ne, ale není to můj typ.
Maya se mi líbí už od té doby co jsme se poznaly ve škole.
A popravdě miluju jí.............................................................
Připomenutí kapitoly
,,Tak vidíš. Tak to zvládneš i tady. A poradím ti s kým je nejlepší sex." ,,S kým." ,,S Mayou."
Z pohledu Rachel
S Mayou jsme šli ke mě s tím že půjdem někam ven. ,,Co si dáš k pití?" Zeptala jsem se Mayi. ,,Mě je to jedno." ,,Takže colu." Nalila jsem to a šli jsme ke mě do pokoje.
,,Mayo?" ,,No?" ,,Co potřeboval Max?" ,,Hmmm ale nic." Řekla a začala se trošičku červenat. ,,No tak vidím to na tobě že to není nic." ,,Fajn ale nikomu ani slovo." ,,Slibuju." ,,Fajn takže dneska spolu někam jdem." ,, To je skvělý." Řeknu a obejmu jí. Jen tak pro info Maya je ještě panna.
Z pohledu Mayi
,,To je skvělý." Řekla a obejmula mě. Rachel si pořád myslí že jsem ještě panna, ale to se milí. Panna už nejsem asi tak dva měsíce.
Vyspala jsem se s Davidem. A o tom Rachel neví a ani vědět nemusí. ,,Hele zlato já už musím domů teď mi psala máma." ,,Jojo v pohodě ven zajdem třeba zítra a pořádně si to užijte." Řekla a já jsem odešla.
Byla jsem už před barákem a viděla jsem tam Marcuse s Martinusem. To jsou mí nevlastní bratři. Jsou to dvojčata a asi po půl roku starší než já.
,,Čau kočko, čekal jsem až přijdeš." Řekl Marcus a majznul mě přes zadek. Jo přesně můj nevlastní bratr po mě jede.
,,A jestli budeš chtít tak ti udělám službičku." Řekl a udělal ten úchylný obličej jako vždy. ,, Tak to si počkáš hodně dlouho a dovol musím se jít nachystat." ,,Kam? Na večer za mnou." Řekl a pevně mě chytl. ,,Ne. Za tebou určitě ne a teď mě pusť." Řekla jsem mu a odstrčila a utekla do baráku do mého pokoje.
A jak jinak od běžel za mnou. Vběhla jsem do pokoje, on za mnou a hodil mě na postel. Oba jsme měli záchvat smíchu.
Najednou začal Marcusovi zvonit mobil. ,,Hele kočko musím tak zatím." Řekl a dal mi pusu. Já jsem se vzpamatovala až, když bouchly dveře.
Bylo půl šestý a já se šla připravit. Vlezla jsem do koupelny tam jsem si upravila vlasy.
Šla jsem k šatníku a nevěděla co si mám vzít. Nakonec jsem si vzala černé džíny a modré tričko.
Bylo za deset minut sedm. A domem se rozezněl zvonek šla jsem otevřít. Otevřela jsem a stál tam...........Takže nová kapitola je tu. Snad se vám líbí.
Věnována Terry_Love_Rieger a niolka123
Vaše __Deni__😘😘😘
ČTEŠ
Love or Lie [DOKONČENO]
RomansaPříběh o chytré šestnáctileté dívce, která v dětství přišla o matku. žije se svým otcem a se svým starším bratrem. Ve škole není vůbec oblíbená. V celý škole má jen dva kamarády, který jí pomáhají úplně se vším. Co se stane když do její třídy přest...