V médiích Mac a Tinus
Připomenutí kapitoly
,,Dominik? Není špatný ale spolu by nám to nešlo. Máme oba jiný zájmy a." ,,A co?"
__________,,Radši nic" řekla, dal jsem jí pusu na tvář a s tím že už musím jít jsem odešel.
- Z pohledu Mayi -
,,Ahoj lásko." Políbil mě Max. ,,Ahoj." Mile jsem se usmála a podívala se mu do jeho nádherných očí.
,,Ježiš kdo to je?" Ozval se ode dveří znechucený Marcus.
,,Mayo kdo to je?" Podíval se na mě Max. ,,Můj nevlastní bratr." Povzdechla jsem si. ,,A zároveň i ten, kterýmu se vždycky věnuje v posteli a brácho kouřit umí rychle a fakt dobře." Ušklíbl se.
,,Co?" Řekl zmateně Max. ,,Panebože" řekla jsem a plácla se do čela.
,,Pojď půjdeme někam jinam." Chytl mě Max za ruku. Vyšli jsme před barák a vzpomněla jsem že jsem něco zapomněla. ,,Maxi něco jsem zapomněla v pokoji hned jsem tady." ,,Dobře." Řekl a dal mi pusu.
-Z pohledu Marcuse-
Viděl jsem jak Maya a běží do pokoje a já využil situace a šel za Maxem. Max naštěstí stál před barákem a čekal na Mayu.
,,Zajímalo by mě co na tobě vidí." Ozval jsem se ze dveří. Zvedl pohled od telefonu ke mě. ,,Máš nějaký problém? Můžeme ho okamžitě vyřešit."
No a protože jsem to já tak jsme se tam začali hádat.
-Z pohledu Martinuse-
,,Ahoj Mayo." Vešel jsem k ní do pokoje. ,,Ahoj Tinusi." ,,Děje se něco?" Zeptal jsem se. ,,Jen hledám jednu věc."
,,A chceš pomoct?" ,,Nene v pohodě. A kam se vůbec chystáš?" ,,Ale na jednu schůzku." Řekl jsem a sedl si na postel.
,,Ha mám to. Jo a jenom schůzka?" Řekla a podívala se na mě. ,,Tinusi no tak mě to říct můžeš." ,,Já vím. A mám jeden menší problém." ,,Jaký?" Zeptala se Maya a chytla mě za ruku.
,,Miluju jednu holku a líbí se mi ještě jiná, a vím měl bych jít za tou, kterou miluju, ale ona má přítele a nevím jestli by to rodiče vzaly." ,,A řekneš mi kdo to je."
,,To ti říct nemůžu." Řekl jsem a sklonil pohled. ,,Až budeš víc připravenej mi to říct tak přijď. Promiň ale už musím jít. Ahoj." Řekla a dala mi pusu na tvář.
Ta holka mě taky dokáže pěkně zmanipulovat, ale jediný rozdíl je že u ní mi to nevadí.
-Z pohledu Mayi-
Sešla jsem schody a už jsem slyšela Marcusův a Maxův hlas jak se tam hádají.
,,Držte pusu oba." Řekla jsem vyšším hlasem a šla za Maxem. ,,Pojď zlato." Řekla jsem a dala mu pusu.
-Z pohledu Rachel-
Pořád mi vrtá hlavou to proč se Lukas ptal na Dominika. V mém přemýšlení mě přerušil zvuk domovního zvonku. Šla jsem se podívat kdo to je. Otevřela jsem a viděla tam Dominika.
,,Ahoj Dominiku. Pojď dál." ,,Ahoj Rachel." Šla jsem do kuchyně pro colu a chipsy.
_________________
,,Tak ahoj Rachel a díky za radu." ,,Ahoj a není zač." Rozloučili jsme se a šla jsem do svého pokoje. Vzala jsem si mobil a napsala Maye.
Miss Rachel: Ahuuuuuuj Mayo
Miss Maya: Ahooojky Rachel
Miss Rachel: Nechceš přijít?
Miss Maya: Můžu. Vyrážím.
Takže tak za deset minut tu bude Maya. Šla jsem ještě do kuchyně připravit nějaké věci.
Všechno jsem to položila na stůl co mám v pokoji, když v tom za sebou uslyším velmi povědomí hlas.
,,Ahoj Rachel." ,,Ahoj Mayo. Tak povídej." Začli jsme se tam bavit o ní a Maxovi.
_______________
- Z pohledu Mayi -
,,Tinus mi připadá nejaký divný." ,,Není zamilovaný?" Zeptala se Rachel. ,,Prej jo ale neřekl mi do koho."
,,Mám to zkusit já?" Zeptala se Rachel.
,,Můžeš." Odpověděla jsem. Ještě jsme se tam bavili, když v tom mi cinknul mobil.Ahoj lásko, za deset minut u rybníka.
Miluju tě 😘,,Musím jít psal mi Max chce se sejít u rybníka." ,,Jojo v pohodě. Ahoj." ,,Ahoj." Řekla jsem odešla.
- Z pohledu Martinuse -
Jsem v pokoji na posteli a zrovna poslouchám Bruna, když v tom mi cinkne mobil.
Vzal jsem ho di ruky a podíval se kdo mi píše.
Rachel Brown: Ahoj😇
Martinus Gunnarsen: Ahoj😇
Rachel Brown: Nechceš se někde setkat chci se tě na něco zeptat.
Martinus Gunnarsen: Fajn tak za deset minut v parku.
Položil jsem mobil a šel si trošku upravit vlasy. Když jsem si je po dvou minutách upravil tak jsem vyrazil směr park.
Jak jsem vešel do parku tak jsem už viděl Rachel. ,,Ahoj." Řekl jsem s sedl si k ní pod strom. ,,Ahoj." ,,Tak na co ses chtěla zeptat?"
Zeptal jsem se a šlo na ní vidět, že neví jak začít. Chvilku jsme se tam o něčem bavili. ,,A do koho jsi zamilovaný?" Zeptala se a já nevěděl jak odpovědět.
,,Slib mi že to neřekneš."
,,Slibuju." ,,Jsem zamilovaný do........____________________
Takže ahoj, tady je nová kapitola.
Snad se vám líbila.
Do koho myslíte že je Tinus zamilovaný.
Vaše Tinus__Denny
ČTEŠ
Love or Lie [DOKONČENO]
RomancePříběh o chytré šestnáctileté dívce, která v dětství přišla o matku. žije se svým otcem a se svým starším bratrem. Ve škole není vůbec oblíbená. V celý škole má jen dva kamarády, který jí pomáhají úplně se vším. Co se stane když do její třídy přest...