Rande

94 8 1
                                    

Připomenutí kapitoly

Bylo za deset minut sedm. A domem se rozezněl zvonek a šla jsem otevřít. Otevřela jsem a stál tam......

......Lukas. ,,A-ahoj Lukasi děje se něco?" ,,Ahoj chtěl jsem se tě zeptat jestli bys nechtěla někam zajít." No super a jak mám teď Lukasovi říct že už něco mám. Nechci mu ublížit. ,,Ehmmmm promiň ale už něco mám to víš táta něco vymyslel." ,,V pohodě tak třeba jindy. Jo a sluší ti to." ,,Děkuju." Řekla jsem a on odešel.

Asi po pěti minutách se zase rozezněl zvonek, ale tentokrát to byl Max. ,,Ahoj kočko, sluší ti to." ,,Děkuju tobě taky." Řekla jsem a nasedli jsme do jeho auta a jeli. Popravdě ani nevím co vymyslel. ,,A kam to vůbec jedem?" ,, Na večeři a pak se třeba můžem projít po parku. Co ty na to?" ,,Můžem." ,,Tak jo."

Když Max zaparkoval tak jsme šli k restauraci. ,,Máte rezervaci?" ,,Ano na jméno Tonner." ,,Chvilku. Jo tady vás mám. Stůl číslo 13."  Řekl a odvedl nás ke stolu.

Sedli jsme si a přinesli nám víno. ,,Ehm Maxi víš že mi je 16." ,,Vím a jednou ti to neuškodí. Není tak silný." Řekl a chytl mě za ruku. Cítila jsem jak se začínám červenat.

,,Sluší ti to když se červenáš." Řekl a usmál se. Když jsme dovečeřeli  tak jsme se šli projít do parku. Zrovna byl úplněk tak jsme se šli ještě projít k přehradě na konci města.

Měsíc se ve vodě krásně odrážel a třpytil se. Byla to nádhera lepší večer jsem nikdy neměla.

Seděli jsme tam a dívali se na vodu. Když v tom se na mě Max otočí a políbil mě.

Líbali jsme se asi pět minut. Když jsme se odtáhli tak jsme se drželi za ruce a povídali si. ,,Mayo?" ,,Ano?" ,,Chtěl jsem se tě zeptat na jednu věc." ,,Na jakou." ,,Chtěla by jsi se mnou chodit?"

Jak mi řekl tuhle věc tak jsem nevěděla co na to říct. ,,J-jo." Řekla jsem a on mě políbil.

Chvíli jsme si ještě povídali, drželi za ruce a pak mě odvezl domů.

,,Zítra můžem zase někam vyrazit." Řekl a usmál se. ,,Můžem." Přihodili jsme si telefonní čísla a já šla domů.

Byli už kolem desáté vědět jako wau. ,,Čau kočko." Slyšela jsem za sebou Marcuse. A opět mě majznul přes zadek.

,,Čau idiote co zas chceš." ,,Hmmm já myslím že víš co já chci." ,,Vím ale tohle ne." ,,A proč ne tak sexy kočka a hezký kluk jako já."

Tak ten si hodně věří. ,,Hele něco ti řeknu. Víš že máš ego vysoký jak Mount Everest a IQ jak Mariánský příkop." ,,Tak to nechápu." Tak tím mě fakt dostal on to vážně nepochopil.

To je demence levl milion to už fakt není možný. ,,Ahoj Mayo." Slyšela jsem Martinuse. ,,Ahoj Martinusi. Proč nespíš?" ,,Protože jsem slyšel jeho." Tak to jsem se musela trochu zasmát.

,,Hahaha moc vtipný." ,,Marcusi víš co je vtipný. To že se pokoušíš o Mayu, když stejně víš že se ti to nepovede." Tak to už nešlo a já výgeb jak kráva. To Martinus zabil.

Marcus se trochu urazil a šel do svého pokoje. Já se rozloučila s Martinusem a šla jsem si taky lehnout.

Věnována Jajkajajky, Ann_Bieber a Terry_Love_Rieger.
Snad se vám kapitola líbí.
Vaše __Deni__😘😘😘

Love or Lie [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat