Tinus
Líbí se ti Maya?
Já se do ní rovnou zamiloval. Nevím jak ale zamiloval. Ale je v tom jeden problém. Za prvý jsme nevlastní sourozenci, za druhý určitě by se jí nelíbil nevlastní mladší bratr a za třetí má kluka. A ani nevím jak jí to říct.
Jak reaguješ na neustálý útoky tvého bratra na Mayu?
Vadí mi to a to hodně. Už jenom tím že jí miluju tak mi to vadí. Nejradši bych dal Marcusovi do huby, aby se vzpamatoval, ale je tady menší problém ten že já mu nedokážu něco udělat a nevím jak zabránit tomu, aby Mayu nechal na pokoji.
_______________________
MayaVážně jsi s Maxem šťastná?
Popravdě ani nevím. On jediný o čem mluví je basketbalovej tým a všechno okolo toho. Na naše schůzky chodí pozdě a většinou je ruší kvůli tréninku. A nevím jak mu říct že se s ním rozcházím. Podle všech se okolo mě motá hrozně moc hodných a hezkých kluků a já si to ani neuvědomuju.
_______________________
RachelKdo se ti teda líbí?
Lukas. Určitě Lukas, ale nevím jak mu to říct. Bojím se že to je zase nějaká jeho hra a já jsem oběť.
_________________________
LukasHodláš se i nadále chovat jako debil, nebo se pokusíš mít zase nějaký vztah?
Chci zkusit vztah, ale bojím se. Nevím jak to Rachel říct že jsem se do ní zamiloval.
_____________________
Tinus__Denny
Co tě inspirovalo k téhle knížce?
Popravdě mě nic neinspirovalo. Jenom jsem seděla v lavici než jsme měli matiku a přemýšlela jsem nad wattpadem. A najednou bum a něco mě napadlo. A tady to máte.
Máš v plánu psát i další story?
Trošku jsem o tom přemýšlela a možná že jo. Ještě teda nemám vymyšlený děj a postavy, ale možná že v září by vyšla.
Na jakou ze svých knížek jsi nejvíc pyšná?
Asi na Love or Lie a trochu i na Který je ten pravý.
Kdo ti byl největším vzorem?
Mým největším vzorem byla asi moje sestřenice TessieGunnarsen
A samozřejmě PrincessTopinka
ČTEŠ
Love or Lie [DOKONČENO]
RomancePříběh o chytré šestnáctileté dívce, která v dětství přišla o matku. žije se svým otcem a se svým starším bratrem. Ve škole není vůbec oblíbená. V celý škole má jen dva kamarády, který jí pomáhají úplně se vším. Co se stane když do její třídy přest...