•7•

82 9 2
                                    

V médiích Marcus a Martinus

Připomenutí kapitoly

Marcus se trochu urazil a šel do svého pokoje. Já se rozloučila s Martinusem a šla jsem si taky lehnout.

Ráno

Vzbudila jsem se v sedm hodin a hned jsem šla do koupelny. Byla jsem tam tak pět minut, když v tom se okolo mého pasu objevily dvě ruce.

Otočila jsem se a viděla jsem tam Marcuse. Než jsem stačila něco říct tak se mi přilepil na rty. Začala jsem spolupracovat, když jsem se vzpamatovala tak jsem ho od sebe odstrčila.

,,Co tady děláš!" Zakřičela jsem na něj. ,,Co myslíš kotě." Řekl a zase mě chtěl políbit. ,,Nech toho!" ,,A proč bych měl kočičko. Stejně oba víme že to chceš."

Jop tak ten si hodně věří. Odstrčila jsem ho, vzala si ručník a šla do pokoje. Když jsem si vyndala věci tak jsem se v rychlosti oblékla a šla jsem do kuchyně si udělat snídani.

Začala jsem se přehrabovat v lednci, když v tom se mi najednu kolem pasu obmotaly dvě ruce. Zase. ,,Gunnarsen běž už do prdele!" Zavrčela jsem. ,,Ale notak lásko. Víš až moc dobře že to chceš." Zašeptal mi do ucha, který následně skousl mezi své zuby.

,,Nech toho." Vydechla jsem. ,,Tak už si to přiznej. Chceš mě." Zašeptal mi do krku. Dokáže mě dokonale zmanipulovat. Zavřela jsem oči a naklonila hlavu na stranu, abych mu uvolnila přístup.

,,Konečně." Zašeptal a otočil si mě k sobě. Naklonil se ke mě a začal mě rychle líbat. Rukou mi vjel pod tričko a začal hledat zapínání mojí podprsenky. ,,No ty vole." Začal se někdo smát. Rychle jsem od sebe Marcuse odstrčila a podívala se na vysmátýho Martinuse.

,,Tys prostě nemohl přijít o něco později že ne!" Vyprsknul Marcus. ,,To co se teď stalo, jako by se nikdy nestalo." Řekla jsem a podívala se na Marcuse, který nevypadal že by ho zajímalo to co jsem právě řekla.

,,Proč bych měl." Začal si jazykem přejíždět po horním rtu a sledoval mě úplně tmavýma očima. Rychle jsem se podívala na místo kde ještě před chvílí stál Martinus, ale ten už bohužel někam zdrhnul.

Podívala jsem se zase na Marcuse. Byl nebezpečně blízko. Začal si sundavat tričko a tím jsem měla dokonalý výhled na jeho namakaný břicho.

Nevědomky jsem si skousla ret. On se ke mě s úšklebkem začal přibližovat. ,,Ne." Řekla jsem a odtáhla ho od sebe. Chtěla jsem odejít, jenže on mě pevně chytl za ruku a přitáhl si mě k sobě.

Jeho oči už nebyli čokoládově hnědé jako vždycky ale úplně černé. Šel z něj strach. A to hodně.

- z pohledu Lukase -

Vzbudil jsem se v osm ráno a bylo mi fakt dost špatně. ,,Davide?" Řekl jsem dost nahlas. ,,Jsem v koupelně." Ozvalo se z koupelny. ,,Co jsme včera kurva dělali?" Zeptal jsem se. ,,Chlastali." ,,Mě je blbě." Zaupěl jsem.

,,Tomu se můj milý zlatý říká kocovina." ,,To vím taky. Nemám jí poprvý."

,,To je dobře." Řekl a pak jsme asi na hodinu ještě usli. Když jsme se vzbudili tak jsme šli do kuchyně, udělat si něco k snídani.

Oba jsme si dali jogurt s müsli a po snídani se rozhodly že půjdem do posilky. Asi tak po dvou hodinách jsme už byli úplně mrtví a tak jsme se rozhodli že půjdeme ke mě.

,,Ahoj kluci. Pojďte se najíst." ,,A co je?" Zeptal jsem se. ,,Lasagne." ,,Super." Řekl jsem a oba jsme si sedli. Když jsme oba dojedli tak jsme šli do mého pokoje.

Asi po půl hodině musel David odejít. Hned jak odešel tak jsem napsal Rachel.

Ahoj Rachel, nechtěla bys zajít ven?

Asi po dvou minutách mi odepsala. Popravdě ani jsem nečekal za mi odepíše.

Ahoj Lukasi, mohla bych.

Tak jo za půl hodiny u tebe.

Z pohledu Rachel

Fajn Lukas tu bude za půl hodiny a já už teď vím že nic nestihnu. V rychlosti jsem šla ke skříni a vzala jsem si černý kraťasy a černý crop top.

Rychle jsem se oblékla a šla do koupelny se přemalovat. Když jsem byla hotová tak jsem si vzala mobil a klíče a šla jsem do kuchyně si udělat pití.

Když jsem měla vypito půl skleničky tak někdo zazvonil. Když jsem otevřela dveře tak se mi naskytl pohled na Lukase s obrovským pugetem růží. ,,Pro tebe." Řekl a podal mi je. ,,Děkuju je to od tebe milé." Řekla jsem a dala růže do vázy a šli jsme ven.

Z pohledu Lukase

Dala růže do vázy a šli jsme. Měl jsem přesně naplánovaný kam půjdem a kam půjdem potom. Zkrátka jsem měl celé odpoledne a večer naplánovaný.

Takže ahoj, nová kapitola je konečně na světě. Děkuju TessieGunnarsen za pomoct s kapitolou.
Vaše __Deni__

Love or Lie [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat