Připomenutí kapitoly
Zeptal jsem se a šlo na ní vidět, že neví jak začít. Chvilku jsme se tam o něčem bavili. ,,A do koho jsi zamilovaný?" Zeptala se a já nevěděl jak odpovědět.
,,Slib mi že to neřekneš."
,,Slibuju." ,,Jsem zamilovaný do........
_______________.......Mayi." Řekl jsem a díval se Rachel do očí. Byla překvapená a ani se jí nedivím. ,,Počkej to jako vážně? Vždyť je to tvoje nevlastní ségra co na to vaši."
,,Naši o tom neví. Neví o tom ani Marcus." Řekl jsem a podíval se na zem. ,,Jak dlouho už?" Zeptala se a chytla mě za rameno. ,,Už asi měsíc se mi líbí a za poslední týden jsem se do ní nějak zamiloval."
,,Tak jí to řekni." ,,Ale jak? Buď je s Maxem nebo se okolo ní motá Marcus." ,,A co kdyby jste se sešli u mě nebo se domluvím s Mayou že půjdem ven a ty půjdeš taky a pak vás nechám o samotě."
Řekla a podíval jsem se jí do očí. ,,Tak se potom domluvíme až budu víc připravený." ,,Tak mi pak dej vědět." Řekla a oba jsme se postavili. ,,Já už budu muset domů. Promiň Rachel." ,,V pohodě taky už budu muset ahoj." ,, Ahoj."
Řekl jsem a šel domů.
-Z pohledu Rachel-
Rozloučila jsem se s Martinusem a šla domů. Byla jsem tak už v půlce cesty, když v tom jsem slyšela něčí křik. Šla jsem se podívat do té uličky co se tam děje. Někdo tam ležel. Byl celý od krve.
Přistoupila jsem k němu blíž. Podívala jsem se mu do obličeje. Byl to Marcus. ,,Marcusi." Nahla jsem se k němu a mluvila na něj. Neodpovídal. Zkontrolovala jsem jestli dýcha a zavolala jsem záchranku.
Zkoušela jsem ještě na něj mluvit, ale nepomohlo to. Asi po pěti minutách se tu objevila záchranka a Marcuse odvezli.
...............................
Jsem v nemocnici a čekám až příjde doktor a řekne mi jak na tom je. Vzala jsem si do ruky mobil a napsala Maye a Martinusovi co se Marcusovi stalo a ať sem přijedou.
Oba mi napsali že tady budou do patnácti minut. Čekám už asi dvanáct minut a ještě nepřišli, dokonce ještě nevím jak to s Marcusem dopadlo. Po dalších asi pěti minutách se objevil Martinus s Mayou.
,,Už víš jak mu je?" Zeptal se Martinus. ,,Ještě ne." Odpověděla jsem a oba si sedli. Po dalších pěti minutách vyšel doktor s tím že tam můžeme. Martinus se okamžitě zvednul a šel tam.
-Z pohledu Tinuse-
Když jsem přišel k němu tak nebyl ještě vzbuzení. Sedl jsem si k němu a dotkl se jeho ruky. ,,Marcusi." Promluvil jsem na něj potichu.
,,Tinusi?" Řekl a začal se pomalu probouzet. ,,Jsem u tebe." Probudil se a usmál se na mě. ,,Co se stalo?" Zeptal se a já se podíval na Rachel.
,,Co si pamatuješ naposled?" Zeptala se Rachel. ,,Naposled si pamatuju že jsem šel za Alexem." ,,Cestou jsi potkal nějaký kluky a začli ti vyhrožovat."
Řekla Rachel. Podíval jsem se na Maca na kterém bylo vidět, že se mu to už trošku vybavuje. ,,Marcusi co po tobě vůbec chtěli?" Zeptala se Maya a Mac se na ní jen podíval.
________________________Takže ahoj, vím hrozně dlouho nevyšla kapitola a bylo to hlavně tím že jsem nevěděla jak pokračovat. Snad se vám líbila.
A jinak mi můžete ještě psát otázky.
Tak to asi bude vše.
Užívejte si ještě měsíc prázdnin než půjdete do mučírny.Vaše Tinus__Denny
ČTEŠ
Love or Lie [DOKONČENO]
RomancePříběh o chytré šestnáctileté dívce, která v dětství přišla o matku. žije se svým otcem a se svým starším bratrem. Ve škole není vůbec oblíbená. V celý škole má jen dva kamarády, který jí pomáhají úplně se vším. Co se stane když do její třídy přest...