Jsi nechutnej

92 7 1
                                    

Připomenutí kapitoly

U rybníku jsme si sedli na velký kámen, který tam byl a ještě chvíli jsme si povídali.

Ráno

Bylo to krásný. Lukas byl příjemný, milý a vtipný. Přišla jsem okolo deváté večer. ,,Tati já už jdu." Zakřičela jsem na tátu. ,,Jojo jdi, hodně štěstí ve škole." Vyšla jsem z baráku a vyrazila směr škola. Před školou už čekala Maya s Dominikem. ,,Ahoj Rachel." Řekl Dominik a obejmul mě. ,,Ahoj zlato." Řekla Maya a obejmula mě. ,,Tak jdem?" Zeptal se Dominik. Vešli jsme do budovy školy a mířili jsme směr skříňky. U skříněk stál Lukas a jelikož má jí má hned vedle mě. A stál tam s ním i David. A jak jinak ten blb David musel na mě hned reagovat. ,,Čau kočko." Řekl a plácl mě po zadku.

,,Nesahej na mě." ,,Ale ale kočička se nám vzteká. Neboj brzo budeš říkat moje jméno." ,,Jsi nechutnej." ,,To víš pro tebe vždy." Řekl a vzal mi bradu mezi palec a ukazováček abych se mu dívala do očí. ,,Přestaň na ni sahat." Řekl Lukas. Nikdy bych nečekala že to udělá. ,,Fajn nechám jí." Řekl a odešel do třídy.

Musím říct že to od Lukase bylo milí. ,,Proč si se mně zastal?" ,,A proč by ne. Tak já už půjdu do třídy jo." Řekl a odešel. ,,Tady se nám někdo zamiloval." Začala rejpat Maya. ,,To není pravda." Začla jsem jí to vymlouvat.

Začala poslední hodina a zrovna jsme měli tělocvik. Na sobě jsem měla krátký kraťasy a tričko. Maya měla to samé. Maye to ohromě slušelo. Oní se kluci ve škole perou, protože je nejhezčí z celé školy. Vyšli jsme z šatny a šly na hřiště kde už všichni byli.

Z pohledu Mayi

Vyšli jsme na hřiště a pozornost všech kluků směřovala na mě. Říká se o mě že jsem nejhezčí holka ze školy, ale já si to nemyslím.

,,Ahoj Mayo, nechtěla bys někam zajít?" Zeptal se mě Max. To je kluk z vyššího ročníku.

,,Tak jo." Řekla jsem a skousla jsem si spodní ret. ,,V sedm hodin tě vyzvednu u tebe. Platí." ,,Platí budu se těšit." Řekla jsem a on odešel za klukama. ,,Tady se nám někdo zamiloval." Slyšela jsem za sebou Rachel. Já jsem se jen otočila a zabila jí pohledem. Já věděla že mi to vrátí.

Z pohledu Lukase

Byla asi půlka hodiny a já jsem celou tu dobu nedával pozor. Pořád jsem se díval na Rachel.

V těch kraťasech jí to hrozně seklo. Byla tak sexy. Měl jsem chuť jí tam vohnout, ale moc dobře by to nedopadlo.

,,Víš co bych na tvým místě udělal." Řekl mi David. ,,Co bys udělal." ,,Hned po škole bych jí někam odtáhl a vojel." ,,Ty jsi debil." ,,No co. Tys to nikdy neudělal." ,,Udělal. Ve škole se mi říkalo největší děvkař na škole. Taky to byla pravda. Vohnul jsem už víc jak polovinu holek na škole."

,,Tak vidíš. Tak to zvládneš i tady a já ti s tím pomůžu. A poradím ti s kým je nejlepší sex." ,,S kým." ,,S Mayou."

Tak další kapitola je tady.
Chtěla bych vás poprosit. Jestli máte jakékoliv otázky na postavy v knížce tak mi napište otázky do komentářů.
Můžete na Rachel, Lukase, Mayu, Dominika, Davida. Chrise.
Snad se vám kapitola líbila.

Jo a málem jsem zapomněla. Jestli něčemu v knížce nerozumíte tak to napište do komentářů a já vám to zkusím vysvětlit.

Věnována NattyAdamiov, Terry_Love_Rieger, Ann_Bieber.
Vaše __Deni__😘😘😘

Love or Lie [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat