Připomenutí kapitoly
Dala růže do vázy a šli jsme. Měl jsem přesně naplánovaný kam půjdem a kam půjdem potom. Zkrátka jsem měl celé odpoledne a večer naplánovaný.
Z pohledu Mayi
Právě jsem v pokoji a píšu si s Maxem. Mám sluchátka a pouštím si písničky. Takže vůbec nic nevnímám.
Zrovna mám puštěnou písničku od Justina. A ano poslouchám Justina, ale Rachel o tom radši ať neví. Ona ho totiž nemá ráda. A neví že ho mám ráda já.
Pouštím si už druhou písničku, mám zavřený oči a nic nevnímám. Takhle ležím už asi pět minut, když v tom cítím něčí rty na těch mých.
,,Do prdele Gunnarsen!" Řekla jsem ale pořád byl nade mnou. ,,Ano kotě."
,,Neříkej mi kotě a vypadni ze mě.",,Ale ale. Oba přece víme že to chceš. Že po mě toužíš." Hned jak tohle do řekl tak se mi zase přilepil na rty. A jak jinak já kráva musela začít spolupracovat.
Asi po dvou minutách se opět začal někdo smát. A jak jinak byl to Tinus.
,,Do prdele Tinusi nemohl jsi přijít pozdějš." ,,Ne nemohl jinak bys jí tady vojel.",,Alespoň někdo má rozum. A teď mě omluvte musím jít."
Z pohledu Tinuse
,,Alespoň někdo má rozum. A teď mě omluvte musím jít." Řekla, odstrčila Maca a odešla.
,,Ty jsi takový." ,,Debil?" ,,Ano." Řekl a spadl do postele. ,,Tak už to vzdej. Maya ti nikdy nedá." ,,Ale jo dá. Jen to chce čas."
Řekl a odešel. ,,Tinusi?" ,,No?" ,,Ještě tam je?" Zeptala se Maya přes dveře. ,,Čistý vzduch." Řekl jsem a Maya vyšla z koupelny.
,,Já ho fakt nechápu. Že ho to baví." Řekla a sedla si na postel. ,,Taky ho nechápu jo a scháněl tě Max." ,,Fakt."
,,Je v obýváku řekl jsem že za tebou půjdu." ,,Ježiši Tinusi děkuju."Řekla, objala mě a dala mi pusu na tvář. ,,Není zač a běž tvůj princ už na tebe čeká." Řekl jsem a ona se na mě otočila, usmála a odešla.
Z pohledu Lukase
Vše šlo podle plánu. Zrovna jsme se šli projít k rybníku. Akorád jediný problém je ten, že jsem u rybníka zahlédl Dominika.
Líbal se tam s nějakou holkou. Když jsem se ale líp podíval zjistil jsem že to je moje bejvalka? Tak ta co tady dělá?
,,Je ahoj Rachel, Lukasi." Zaregistroval nás Dominik. ,,Ahoj Dominiku." Řekla hned Rachel a objala ho. ,,Co tady děláš." Řekl jsem a podíval jsem se na Lucii. ,,Co myslíš." Arogantně řekla.
,,Ošukáváš každého kluka co se ti líbí a na řadě je teď Dominik." Řekl jsem a Rachel s Dominikem se na mě podívali. ,,Prosim tě vůbec mě neznáš." ,,Jenom kvůli tobě jsem už nikdy nechtěl žádný vztah. Kvůli tobě jsem se stal děvkařem."
Takhle to pokračovalo tak dalších pět minut pak jsem vzal Rachel za ruku a šel pryč. Šli jsme o kousek dál, aby nás neviděli a poslouchali jak to mezi Dominikem a tou krávou dopadne.
,,Je to pravda?" ,,No a?" ,,No a? To je jediný co řekneš? No a?" ,,Moc to hrotíš. A není to jedno že se spolu jenom myslíme?" ,,Ne není to jedno. Jestli si myslíš že šukat s každým je normální tak se pleteš. A já nebudu s někým který chce jen sex."
Řekl, otočil se a odcházel. Ona na něj volala, ale on nevnímal. Popravdě ani se mu nedivím. Ale Dominik vypadal fakt naštvaně.
............
,,Odkud jí znáš?" Zeptala se mě Rachel. ,,Chodil jsem s ní, když mi bylo čtrnáct." Řekl jsem. ,,Ale co jsem koukal tak po Dominikovi koukají holky." Řekl jsem a chytil Rachel za ruku.,,Jo koukají i se o něj snaží, ale ještě žádnou k sobě nepustil. V tady vtom je hrozně vybíravý." ,,A tobě se líbí?" ,,Dominik? Není špatný ale spolu by nám to nešlo. Máme oba jiný zájmy a." ,,A co?"
________________________
Takže nová kapitola je tady.
Snad se vám líbila.
Názor?
Budu ráda za každý vote a koment.
Věnována KaBockov.
Snad se ti líbila.
Jinak za nový cover děkuji TessieGunnarsen.Vaše Tinus__Denny
ČTEŠ
Love or Lie [DOKONČENO]
RomancePříběh o chytré šestnáctileté dívce, která v dětství přišla o matku. žije se svým otcem a se svým starším bratrem. Ve škole není vůbec oblíbená. V celý škole má jen dva kamarády, který jí pomáhají úplně se vším. Co se stane když do její třídy přest...