Üniversite heycanı

34 11 0
                                    

Biz Giresunlu olduğumuz için ağustos aylarında fındık toplarız.Tabi 5 tane bahçemiz var.Bahçeleri 20 günde bitirdik, fındıkları kurut sat derken toplam 1 ay geçti.Tabi sınav sonucunu merak ediyorum ve en sonunda evde yatağımda uzanırken kuzenim Emine Emine diye bağarıyordu.Odama girdi kan ter içinde kalmış telefonunu gösterdi.''Ben kazanmışım sende bak.'' telefonu bana uzattı.Bende o heyecanla hemen bakmaya başladım.O gördüğüm puan başımı döndürdü resmen kaç aldım biliyor musunuz ? Yaa 100 almışım 100 diye bağarırken babamla kardeşlerim odama geldi.Babam ''Noluyor kızım.'' dedi.Bende ''Kazandım işte kazandım hemde 100 almışım.'' dedim.Babam bir tuhaf oldu.''Ben sana dedim baba okucam ben öğretmen olucam, sırf sana direndiğim için çok çalıştım ve 100 aldım.'' dedim.Babam hala sinirli bakıyordu bana ''O okula gitmiceksin, burdaki işler nolcak gitmiceksin.'' diye bağardı.Moralimi bozmasına izin vermiyordum.Fındıkta bitmişti zaten Esmada büyüdü artık yemekleri o yapar ben zaten İstanbula gidince her zaman ararım nasıl olduklarını sorarım.Annem çok istiyor öğretmen olmamı zaten.Sınav sonucum 100 olduğu için Marmara Üniversitesi Coğrafya bölümü okucaktım.Eee Karadenizliyiz anlarız o kadar havadan sudan :)        Hayallerimi gerçekleştirmeyi çok istiyorum o yüzden kendi ayaklarımın üstünde durucam.Güçlü bir kız oluca.Köyde bile beni sevmeyen yoktur.İstanbula gidersem herkesi özlicem.Babam göndermiyor ama kaçıcam gidicem...!

İLK AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin