פרק 8

85 6 0
                                    

נעמדתי וחיכיתי שמישהו יבוא, הפעם המזל לא שיחק בנו.
חיכינו חצי שעה ועדיין אף אחד לא בא.
כבר התחלתי להילחץ, עברה עוד חצי שעה ואף אחד לא בא..
אז פשוט דיברתי עם סקורפיוס, דיברנו עשרים דקות רק על ג'רמי, הוא היה גבר בגיל העמידה, ככל הנראה בין ארבעים לחמישים.
הוא היה גבוה ורזה, שיערו בצבע שחור, שכבר התחיל להפוך ללבן.
על הפנים שלו הייתה צלקת מעל עין ימין.
הוא לבש מכנס מיושן למדי, חולצת כפתורים, עניבה שלשם שינוי הייתה של הפאלפאף, צעיף הפאלפאף ונעלי ספורט שמוגלגים לובשים שהיו גדולות עליו, כנראה בגלל שאינו יודע את המידות ופשוט קנה את המידה הראשונה שמצא.
המשכנו לפטפט ובסוף סקורפיוס עצר והסתכל עליי במבט רב משמעות והעביר את המבט לקצה הרחוב, היה שם גבר שהתקדם לקראתנו, יותר נכון הוא פשוט התקדם קדימה ואנחנו עמדנו בדרכו.
סקורפיוס האיץ בי ואמר; בהצלחה.
ניגשתי אליו, שלום לך אדון, תרצה משהו לשתות?
רגע, אתה הבן של הארי פוטר, נכון?
כן.. עניתי ביובש, נמאס לי מהשאלות האלה.
רק שתדע, אני מעריץ גדול שלו והוא פשוט המשיך לדבר איתי עליו ולא נתן לי להשחיל מילה, לבסוף התעצבנתי וצעקתי:
אולי די כבר! אתה לא נותן לי להשחיל מילה ורק מדבר על אבי המעצבן!
כנראה צעקתי את זה יותר חזק ממה צריך כי אנשים ברחוב פנו להביט בי.
האדון נראה המום והוא התחיל להאדים, אני לא יודע אם מבושה או מכעס אבל זה לא היה נגמר טוב אם סקורפיוס לא היה בא לעזרתי.
תשמע, הוא ממש מצטער, הוא פשוט רצה לתת לך קצת לשתות שלא תהיה צמא וקצת מעצבן אותו שתמיד מדברים איתו על אבא שלו..
אל תתייחס, הוא במצב רוח לא טוב, נכון אלבוס?
הוא תקע בי מבט רב משמעות.
" כוכ...ן " גימגמתי.
מצוין.
אז אתה תרצה לשתות מיץ תפוזים סחוט אדוני?
הוא התחיל להתעקש שהוא לא רוצה אבל בסוף הוא הסכים ושתה אותו.
אחרי כעשרים דקות, מצאתי את עצמי מתהלך בחדרון המוקף חומה בגוף של האדון הזה, למען האמת, זיהיתי אותו, אני חושב שאמא סיפרה לי עליו, זה היה לסטר ניומן.
הוא קוסם ביטחון ופעם עזר לאמא שלי במשהו ובגלל זה היא סיפרה לי עליו.
הוא נראה בערך בן שלושים עד ארבעים.
ובגלל זה כלכך התלהב מאבא שלי, הוא מהצעירים, יחסית.
הוא שמנמן עם משקפיים ואף גדול למדי, עיניו אפורות ועל פניו חיוך תמידי, תמיד זה נראה לי מוזר שיש אנשים שתמיד מחייכים, אני לא הייתי טיפוס חייכן במיוחד.
יאללה אלבוס, אתה מוכן? בוא נזוז.
התחלנו לזוז לכיוון המשרד, כלומר לשירותים, במלוא מובן המילה.

אלבוס סוורוס פוטרWhere stories live. Discover now