פרק 2

145 9 4
                                    

"היי אבא" התחלתי לומר, אבל אבי קטע אותי;
"אם זה על מי שברח מאזקבאן עדיף שתלך".
"לא לא" מיהרתי לומר.. "אני רק רוצה לדבר איתך, כמו בן אל אבא"
"בסדר..." הוא ענה לי בטון מופתע אך מיהר לשנות אותו לטון ענייני.
"מה רצית לומר לי?" שאל.
"אבא, אני מאוד אוהב אותך אבל אני מרגיש שאתה עוד הפעם מתרחק ממני.." ניסיתי לומר בקול הכי תמים שאני יכול לבטא.
"אתה לא מדבר איתי הרבה.. מתרחק ממני. גם אתה וגם אמא ודודה הרמיוני... ואפילו דוד רון!"
"אתם מסתירים ממני דברים, אני מרגיש את זה" כאן כבר התחלתי להגיע לעיקר.
"אתה יודע.. דברים קטנים.."
"לא לא לא.. אתה לא הולך לשאול על זה, אתה הרי אמרת שאתה רוצה לדבר איתי על 'ענייני בן ואביו'..." אבי אמר לי בקול חשדן.
"אמממ כן אז, אתם מסתירים ממני דברים כמו," המשכתי כאילו לא שמתי לב למה שאמר.
"דברים כמו.. מי ברח?" שאלתי בקול רגוע.
"לאלאלא! לך מכאן. אני לא רוצה לשמוע יותר, אמרת שהשיחה לא על זה, לא עוד הפעם" אמר בטון מעט תוקפני.
"בבקשה אבא!!" התחננתי.
"למה אתה חייב להסתיר ממני כל דבר!!! מה אכפת לך!" אמרתי, ועכשיו כבר בקול פחות רגוע.
"זה לא עניינך!! תפסיק להתערב בעניינים של משרד הקסמים! הוא צעק.
כאן כבר לא יכולתי יותר להשאר עם הפרצוף הרגוע שלי,
דיי! גם כשאתה היית צעיר ביקשו ממך לא להתערב כי לא יצא מזה שום דבר טוב! ועוד מה, התערבת... ברור, כי אתה חושב שמותר לך לעשות כל דבר כי אתה 'הארי פוטר' ואתה מפורסם.. ומה קרה אחרי שהתערבת בדברים.. כמובן שוולדמורט נוצח! כי אתה התערבת! רואה, לפעמים להתערב זה דבר טוב!"
הפנים של אבי האדימו מרוב כעס ומבוכה,
"אל תעז לדבר על זה יותר! אל תחשוב שאני כזה! אף פעם!!! שמעת אותי?!! ודרך אגב, במקרה שלך זה לא טוב להתערב!! ואל תדבר איתי יותר"
היו לי הרבה דברים לומר לו אבל לא יכולתי כבר לסבול את זה.. אז פשוט אמרתי; "לא צריך אותך! אני אגלה הכל בעצמי!"
ויצאתי בסערה מחוץ לחדר וטרקתי את הדלת.
אמי בדיוק נכנסה והספקתי לראות הבעת תדהמה בפניה, אבל לא התייחסתי.
הלכתי לחדר והתעתקתי לבית של סקורפיוס.
למרות שהוא גר לידי, אני פשוט ממש מתלהב מזה שאני סוף סוף עברתי את הטסט בהתעתקות.
נכנסתי בסערה לחדר של סקורפיוס... אבל אז נגלה לעיני מראה משעשע בשביל כל אדם אחר ומראה מביך בשביל סקורפיוס.
התחלתי לצחקק וסקורפיוס שם לב אליי.
ניסיתי לכבוש את הצחוק שלי, אבל ללא הצלחה.
באמצע החדר עמד סקורפיוס ולידו הייתה-

אלבוס סוורוס פוטרWhere stories live. Discover now